Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Jeg har en Maya-wrap. Tänker skaffa en Ergo samt en långsjal. Kan ni ge lite tips. Velar mellan en "storkis" eller en Amazonas Brazil. Vill ha en sval sjal till sommaren, men grejen är att jag vill ha enfärgat och Amazonas har inte det.

Ge råd till en villrådig...

MVH // Eva
Användarens profilbild
Av Ester
Jag funderade som du, men efter att ha svettats som en tok i Hug-A-Buben (som ska vara sval) i novemberkylan så tror jag att jag kommer att svettas oavsett vilken sjal jag väljer.

Så för mig blir det väl ERGO riktigt varma dagar och sjal under svala sommar kvällar, tänker nog välja en ljus sjal som Leo Natur i storken.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag älskar mina storkisar, de ger sådan oerhörd avlastning. På sommaren tyckte jag nog ändå ergon var bäst, den är mycket svalare än sjalar tycker jag. Har du titat på Ella roo? Den är ju tunnare (samma som Amazonas antigua) och finns i enfärgas både svart och natur har jag för mig.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hur stort kommer ditt barn vara i sommar är det över 5-6 månader så kommer du säkert bära mest på ryggen och då blir det inte lika varm eftersom man inte virar in sig på samma sätt. Så då kanske du kan välja favoriten efter färg och känsla och inte svalhet.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Just ja enfärgat var det. Stochemwieges leofärger är ju gandka enfärgad, ser enfärgade ut på håll iallafall. Hoppediz har flera fina enfärgade( finns snart hos Babydesign) . Stellaris har en grå enfärgade Babylonia. Och se har ju Ella roo någon enfärgad har jag för mig. Den är ju tunn också men tyvärr rätt så stum.
Användarens profilbild
Av tinaw
Elin skrev:Så för mig blir det väl ERGO riktigt varma dagar och sjal under svala sommar kvällar, tänker nog välja en ljus sjal som Leo Natur i storken.
Jag har ett sorts svagt minne av att myggen drogs till oss i somras när jag hade naturfärgad sjal. Men som sagt, bara ett svagt, så det kan inte ha varit särskilt besvärande antar jag.
Användarens profilbild
Av Helena
Hur är det med gula sjalar t ex, de här små skalbaggarna som kommer vid en viss årstid, kommer de att dras till en gul sjal om man skulle välja en sådan?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Helena skrev:Hur är det med gula sjalar t ex, de här små skalbaggarna som kommer vid en viss årstid, kommer de att dras till en gul sjal om man skulle välja en sådan?
:lol: Ja du, det är mycket att tänka på när man ska välja sjal..... :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Helena skrev:Hur är det med gula sjalar t ex, de här små skalbaggarna som kommer vid en viss årstid, kommer de att dras till en gul sjal om man skulle välja en sådan?
Åh, nej! Jag som vill ha en antigua i färgen orangeruta... :D
Användarens profilbild
Av exiteme
Jag tackar för tipsen. Kommer nog att satsa på en röd storkis. Snacka om att jag väntar på barnbidraget, så att jag kan köpa en!!! Sen har min snälle make lovat att köpa en Ergo i födelsedagspresent till mig :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?