Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur är det egentligen?? Kan man verkligen använda Patapum Toddlern med vinterkläder? Tänker på "sidospännet" som jag knappt fick igen när jag testade bära inomhus.

Hälsningar,
Johnny, Shalitas man

Fakta om Johnny: 1,90m, 90,5kg
Fakta om Jamina: 0,86m, 11,5kg
Användarens profilbild
Av shalita
nu har jag testat med vinterjacka + overall åt tjejen och kan konstatera att det går över huvud taget inte att få på patapumen... :x så det är bara att lämna igen till den jag lånade av, tur att jag inte köpt en! det funkar för mig att bära med den utan tjocka kläder, men själva min tanke var att det kunde vara bra inför vinterdagar.

någon som provat andra selar med vinterkläder?

/shalita
Användarens profilbild
Av Sanfora
Nämen , åh vad trist! Här hänger en oanvänd Patapum (i väntan på makens skogspromenader), men då vet vi att vi väntar till våren med den då... :roll:

Som tur är har vi Mt också, rekommenderar en sådan - garanterat overallvänlig!
Användarens profilbild
Av sacha42
alva har vinterkläder på sig då jag bär henne i becon :D

Om man ställer ut axelrämmarna utåt åt båda hållen så finns det gott om plats :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
Men så synd att det inte funkar för er med Toddlern och ytterkläder. Har en kompis som är jättenöjd med sin Toddler och använde den mycket på fjällsemester. Själv använde jag vår Ergo vid samma tillfälle och det funkar kanon med Ergon tycker jag 8)

Sanfora har en bra poäng - MT är perfekt att använda oavsett om man vill bära inomhus, utomhus under en jacka/bärskydd eller utanpå ytterkläderna. Det fungerar toppenbra på alla sätt, så det kanske vore ett alternativ :wink:
Användarens profilbild
Av Groover
Jag får inte heller till det med toddlern och vinterkläder. Har lagt ut min på säljes/bytes. Kanske ska låta bli att sälja och vänta till våren och lättare kläder då... Men det är inte bara att det blir trångt och knöligt med ytterkläder som jag irriterar mig på iofs, utan också att det är svårt att krångla i och ur lite längre ben med skor mellan de två banden. Maja har fastnat de få gånger vi har försökt.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
hej gumman! nej vad synd! aj det är ju ett annat spännap den än ergon. för ergon funkar hur bra som helst emd kläder. men har itne du ett bärskydd med? då behöver du ju inte ha jättemycket kläder under.. du får gärna testa min ergo nästa gång vi ses (om du inte hinner träffa nån annan sjalare innan!)
kram!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?