Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Fick hem en Rebozo igår men den är ryslig! Ja alltså...den är så där knastrig och syntetig och obehaglig.

Kunde knappt öppna paketet (jag är extremt känslig för sånt). Kändes som att dra i ett par blöta akrylgarnvantar *knaster knaster*

Fyy ryser av att bara tänka på det.

Lyckades förflytta sjalen till tvättkorgen där den nu ligger och blänger på mig så fort jag går in i badrummet.

Vad ska jag göra? Hjälper det att tvätta med en massa sköljmedel?

Nu är den tvättad och jooo faktiskt blev den lite bättre :-) jag kan ta i den hihi men skia nog fundera på om den inte får flytta vidare ändå. Ska provknyta först.
Senast redigerad av Beckah82 den ons nov 07, 2007 18:29, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Vet inte om jag skulle använda sköljmedel...iom att de små ofta brukar kunna snutta på sjalen?
Hoppas det blir bättre...annars får du väl sälja den vidare?

Har bara haft en Rebozo, men den var mjuk och fin.
Användarens profilbild
Av sacha42
nä det hjälper inte att tvätta tycker jag :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
nej det tror jag inte hjälper, gillar man inte syntet så gör man inte liksom :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag sålde min, kunde inte med syntetkänslan. Tyckte inte den var skön att bära med heller, knytningen gled. Fick dra åt tokhårt för att den skulle hålla, och då fick man ont av det :roll:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Ajdå...va trist...

Frågan är om jag ens kommer klara av att paketera om den hahaha jag ryser ju bara av att tänka på den *s*

Just den här är 100 % akryl (brukar de inte vara 50% bomull också :hmm: )
Användarens profilbild
Av korell
EmilsMamma skrev:Jag sålde min, kunde inte med syntetkänslan. Tyckte inte den var skön att bära med heller, knytningen gled. Fick dra åt tokhårt för att den skulle hålla, och då fick man ont av det :roll:
:iagree: Ruskigt obehagliga är de. Och riktiga dammagneter! Går inte när man har katt :this:
Av Jenny
*känner igen*
Jag klarade inte min heller...
Jag får precis som Bina "gröna fingrar" :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Beckah82
Nu är den tvättad och jooo faktiskt blev den lite bättre :-) jag kan ta i den hihi men skia nog fundera på om den inte får flytta vidare ändå. Ska provknyta först.
Användarens profilbild
Av Nova
Hua!
Jag tycker de är rysliga att ta i.
Hade en i kanske två dagar innan den fick flytta vidare.
Inte särskilt skön att bära med heller är det värsta.

Det är nog bara priset som är bra faktiskt. :roll:
Användarens profilbild
Av bright
jag tvättade mina med sköljmedel och tycker att de har blivit mjuka o goa av det...men det kan tydligen variera från sjal till sjal då de alla är olika...mina är blandade akryl o bomull...inte alls läskiga!
(jag som inte ens kan ta i vanliga fingervantar för det ger mig rysningar)
Av Aelia
Min fick flytta :roll:
Användarens profilbild
Av korell
bright skrev:jag tvättade mina med sköljmedel och tycker att de har blivit mjuka o goa av det...men det kan tydligen variera från sjal till sjal då de alla är olika...mina är blandade akryl o bomull...inte alls läskiga!
(jag som inte ens kan ta i vanliga fingervantar för det ger mig rysningar)
Jag har känt på en som var helt i bomull också! Den akulle jag definitivt vilja ha som sommarsjal. Men de syntetiska, brrrrrr
Användarens profilbild
Av Beckah82
Nu provknyter vi (Alvin sover i den på min mage).

Den kliar, gled i knytningen och känns som att den skulle bli riktigt äcklig om man blir varm och svettig hehe..

Dessutom är den fortfarande lite otäckt ryslig även om den blev ljusår bättre utav sköljmedel.

Men det var ju skoj att prova iaf. Har en Ring-rebozo på ingående också så får vi se hur jag gillar den :-)

Den här får nog dock flytta vidare tror jag :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?