Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
Är den brun?
Är den grå?

Har den storkar på sig?
Eller nån annan lösker fågel?
Eller är det en synvilla??

Frågorna är många. Svaren har bara ni, sjalbarnare.
Och dem behöver jag för jag tänkte eventuellt köpa en. :roll:

/Innana
Användarens profilbild
Av Eld77
Mörkt brungrå med storkar, om jag inte minns fel. Jag har sett den irl, men det var ett tag sen.
Användarens profilbild
Av Innana
Men storkar??
Vad har det med London att göra? Färgen kan jag lista ut :lol:

Hade hoppats den var enfärgad...Kapstadt är fin också men för mörk tycker jag nog. Har någon en bild på London eller Kapstadt in action?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Eld77 skrev:Mörkt brungrå med storkar
:iagree: fast storkarna är bara på ena sidan har jag för mig, den är enfärgad på den andra.
Användarens profilbild
Av Anso
Bild på min gamla London med Hanna 11 månder och morfar.
Bild
Användarens profilbild
Av Camilla74
Anso skrev:Bild på min gamla London med Hanna 11 månder och morfar.
Bild
Vad snygg den var! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
london som är så fin, en sjal som jag ska ha innan jag slutar sjala 8)
Användarens profilbild
Av Innana
sacha42 skrev:london som är så fin, en sjal som jag ska ha innan jag slutar sjala 8)
Ja, jag har blivit kär...det verkar inte vara så många som har den, har aldrig sett den live.
Användarens profilbild
Av sacha42
Innana skrev:
sacha42 skrev:london som är så fin, en sjal som jag ska ha innan jag slutar sjala 8)
Ja, jag har blivit kär...det verkar inte vara så många som har den, har aldrig sett den live.
tror inte att de går att köpa annat än begangnat. Och de är supersnygga irl :P
Användarens profilbild
Av Innana
sacha42 skrev:
Innana skrev:
:twisted: Du väcker en slumrande hagalning i mig...blir nog en köpesannons :floet2:
Användarens profilbild
Av thanisa
Är inte frågan vilka sjalar du inte kommer ha haft innan du slutar sjala?
Användarens profilbild
Av sacha42
Innana skrev:
sacha42 skrev:
Innana skrev:
:twisted: Du väcker en slumrande hagalning i mig...blir nog en köpesannons :floet2:
:vågen:
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:London är nog den enda Hoppen jag verkligen skulle vilja ha. Den är FIN! Jag71 har en som hon frestade mig med i lördags, men den tänker hon aldrig släppa... :roll: :wink:
Jaha, det betyder att vi får försöka ordna en sjalträff med jag71 så att jag också får se denna skönhet. Fast det kanske är bäst att låta bli, jag behöver inga fler sjalar...
Användarens profilbild
Av Aurian
Vi har den i docksjals-variant. Den är som sagt lite gråbrun med diskret storkmönster på ena sidan och enfärgad på den andra och med typ mörkgrå kantband.

Jättefin tycker jag :-) Själv använder jag den docksjalen till att bära barnen i höftkryss med :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag älskar ju min London. Aldrig att den får flytta härifrån. Om jag nu inte behåller den för att bära barnbarn i så funderar jag på att sy åtminstonde ett par byxor av den när bärtiden är slut. Det är den klart gosigaste hoppen jag känt på, mjukare än dem som görs idag. Tunna är dem också. Jag har känt på fler än min som har varit lika gosiga.

Tycker den här bilden ger en ganska bra färgåtergivning ( iallafall på min dator) och storkarna syns väl också (dem finns bara på ena sidan).
Bild

Det snöade ute, taget på Skrutts första julafon.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?