Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparkler
Min första sjal var en gråmelerad triko-slen. Ett långlån från min svägerska som nog inte skulle ha fler barn. Nu väntar hon sin tredje (och mannen sin fjärde) :D Och jag hoppas också snart vara gravid. Så nu måste jag ju köpa en egen trikå. :P Måste väl vänta tills jag är gravid i alla fall... men jag kan ju planera köpet. Vad välja :hmm: Det enda jag vet är att den triko-slen jag hade var alldeles för lång. Annars har jag ingen koll på vad som finns.

Vilken är den bästa trikåsjalen enligt dig?
Av Aelia
Jag älskar Sino och Marimekko palen sjal :lol:
Av Sofie
Baby bundlern (breda) tycker jag är gosig, den är lite tjockare och stadig. Räcker länge, jag kan fortfarande hemmagosa utan problem i några timmar med den och W 11 kg.
Användarens profilbild
Av Elinea
Aelia skrev:Jag älskar Sino och Marimekko palen sjal :lol:
Håller med, mest Marimekko för de är så snygga
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
har inte testat nån av dem, men marimekkosjalarna och pepplons prickiga är ju bara för snygga! Mam eco är ju oxå fina!
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Jag älskar Sino och Marimekko palen sjal :lol:
:iagree: :heart:
Användarens profilbild
Av Minchi
Jag har iofs bara provat MaM Eco och Marimekko panelsjal, men jag gillar dem båda jättemycket.
Användarens profilbild
Av Mia
Jag gillar Hug a Bub och sa har jag kopt en panelsjal fr pepplon, den bredare varianten som verkar toppen och en Bali Baby stretch.
Har haft Moby som jag tycker funkar jattebra och ar prisvard. Dock ar den lite tjockare fast inte mycket tjockare an Tricotslen.
Har haft BaBun och minimundus ocksa och de ar ocksa lite kraftigare, stadiga men lite varmare.
Sinon ar mysig till nyfodd men blir snabbt lite for tunn och smal for min smak.
KariMe ar lite for stretchig pa langden imo.

Blabla...
Användarens profilbild
Av sparkler
Mia skrev:Jag gillar Hug a Bub och sa har jag kopt en panelsjal fr pepplon, den bredare varianten som verkar toppen och en Bali Baby stretch.
Har haft Moby som jag tycker funkar jattebra och ar prisvard. Dock ar den lite tjockare fast inte mycket tjockare an Tricotslen.
Har haft BaBun och minimundus ocksa och de ar ocksa lite kraftigare, stadiga men lite varmare.
Sinon ar mysig till nyfodd men blir snabbt lite for tunn och smal for min smak.
KariMe ar lite for stretchig pa langden imo.

Blabla...
Hur många sjalar har du?!!! :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av sparkler
Grymt med alla tips! måste bara fixa bebisen då. 8)
Användarens profilbild
Av Mia
sparkler skrev:Hur många sjalar har du?!!! :shock: :lol:
Alltsa jag HAR inte sa manga nu men jag har ju snart mitt 3e barn sa jag har testat manga!! :lol: Jag har 4 stretchywraps. :D Fast jag tror en av dem kommer fa flytta redan innan bebis anvant den..
Användarens profilbild
Av ZaZi
sparkler skrev:Grymt med alla tips! måste bara fixa bebisen då. 8)
Nej nej, man måste inte fixa bebbe innan man köper trikåsjalar. :roll:
(säger hon som köpte 2 trikåsjalar trots att det inte planerades nya bebisar. Och att bära Signe 2,5 år i en Pikku Ruu är... vad söker jag för ord? obekvämt, kanske? :lol: Men den är ju så fin, min pikku. Och nån gång ska det väl bli fler bebbar i denna familj :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?