Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Davidsmamma skrev:Vilken rekommenderar ni till en nyfödd bebis?
Jag köpte en Moby Wrap till min David när han var knappt 4 månader, och den har jag använt så gott som dagligen fram till alldeles nyligen. Den är superskön till en nyfödd bebis, och förhållandevis billig också.

Kan man amma bebisen i sjalen?
Jag kan det inte, vare sig i långsjal eller ring-/kortsjal. Jag har för långa tuttar så han hamnar så långt ner att det blir ruggigt obekvämt. Men som sagt, det beror nog på hur ens bröst är beskaffade :D
Användarens profilbild
Av Anna
Kom och testa hos någon av oss lulebor som har en massa sajalr. Vi är några stycken. Du är hjärtligt välkommen hit om du har lust.
Av Davidsmamma
Var håller ni till?
Användarens profilbild
Av Anna
Vi bor på porsön, man om du hellre vill ses i stan så skulle det gå bra det med.
Av Davidsmamma
Jag behöver ingen sjal just nu, men jag tänker köpa en om jag får ett barn till inom en snar framtid :-)
Då vill jag gärna ha en sjal som man kan använda från början.
När jag fick min son hade jag nästan aldrig hört talas om bärsjalar..
Användarens profilbild
Av Anna
ok, hur gammal är David? Min Hugo blir två år i april och de anra sjalbärarna här har barn mellan 2 månader och 2 år ungefär. Du kanske kan komma på nästa träff när den nu blir. Från början gillar jag långsjal bäst och om den bara skall vara till nyfödd så gärna en trikåsjal. Men vill man ha den länge eller till flera barn samtidigt så är nog en storchenwiege eller liknande bättre. Smaksak också, men som sagt- är du nyfiken så finns det möjlighet att prova i den här staden.
Användarens profilbild
Av Kristina
KOm på "Sjalparty" hos mig på söndag kl. 14, jag visar ett gäng olika sjalar, alla som vill får prova på att knyta och bära och jag kan beställa hem åt dig sen om du blir sugen!
Skicka privatmess om du vill ha adressen.
Av Davidsmamma
Okej det låter toppen.
Jag ska se om jag kan komma Kristina :-)
Av Davidsmamma
Jo glömde ju svara..
David är 9 månader :-) Hade kunnat tänka mig en bärsjal till honom också, men han är så vild och busig, han vill inte vara i famnen långa stunder, så det känns som ingen ide :-D
Av Davidsmamma
asch, på söndag kan jag inte :-(
Men kan man få kolla nån annan gång på dina sjalar?
Användarens profilbild
Av Anna
Håll gärna lite koll under "bärsjalsträffar" Vi skall försöka få ihop en träff snart. Tror säkert det kan vara praktiskt med en sjal till David med, men han får väll vara med och prova.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?