Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carmina
#60982
Nu har min Easycare Lava kommit. Den är så fiiin!!! Har provat att provknyta den lite men ska nog tvätta den först innan vi börjar använda den. För det ska man väl eller? Går det att tvätta den med annan 60-tvätt eller fäller färgen, någon som vet? Brukar ni stryka era?
Användarens profilbild
Av Anso
#60987
Jag tvättar i 60° och manglar den-blir mjuk och lite glänsande.
Användarens profilbild
Av Mia
#61204
Tvätta separat första gången! sen går det bra med annat!
Användarens profilbild
Av Helena
#61331
Jag vågar inte tvätta sjalar med annat, tänk om något skulle färga av sig på sjalen. :(
Min man som sköter tvätten får mycket stränga order av mig att alltid tvätta sjalarna separat. Det är ju inte så ofta man behöver tvätta dem.
Av faizanmazhar00
#9567757
carmina skrev: mån sep 12, 2005 07:11 Nu har min Easycare Lava kommit. Den är så fiiin!!! Har provat att provknyta den lite men ska nog tvätta den först innan vi börjar använda den. För det ska man väl eller? Går det att tvätta den med annan 60-tvätt eller fäller färgen, någon som vet? Brukar ni stryka era?
I do not dare to wash shawls with anything else, what if something would stain the shawl.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?