Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
En Didymos med ett par, tre år på nacken
är det en dålig affär?

Vad ska man betala för en 4,6m ungefär?
Några förslag?
Användarens profilbild
Av Anna
Har inte några prisförslag, men överlag tro rjag nog en didymos kan vara bättre att köpa begagnad än ny. Då är den uppmjukad och innanvänd redan, det skulel min Lisa gärna fått varit.
Användarens profilbild
Av Anso
Den är säkert ännu mysigare än de nya - tyget mjuknar ju efter användning så jag ser ingen nackdel i att den är begagnad (om den är hel och ren förstås)

Pris, tja en 500:- kostar den säkert, kanske lite mer.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Didymos är otroligt bra o hållbara sjalar !!! Dem håller på alvar ca 7- 8barn o då Tyska barn som man bär jämt :lol: !!

8) Jag hade köpt den på stuts men detta är ju jag !! är det se'n en färg som passar o du vill ha är den klart värd rätt högt hos mig.

En på 4.7 m skulle jag ge en 500- 700kr för.

:idea: om du bangar får du gärna skicka säljare vidare till mig ! jag har många som letar beg. sjalar av olika anledningar :roll: :lol: .
Användarens profilbild
Av Nova
Hmmm... 4,7 m var den ju förstås. Inte 4.6 som jag skrev. Lite för bråttom där...

Är det någon skillnad mellan färgerna?
Som Storchenwiege t.ex. är ju de enfärgade lite kraftigare än de randiga.
Hur är det med Didyn? Samma sak där eller?
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har kännt på en del Didysar jag upplever att dem är olika men jag tycker att dem tunnaste är Lars o Björn o mjukast från början är nog dem Jaquard mönstrade.. :lol: Dem som är Indio är klart mest omslutande i mitt tycke jag har ju dock bara teatat en gång o då satt Axel som en smäck jätte lyckad knytning ! :lol: tur eller sjal det är frågan :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?