Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
Alltså, vad jag undrar är det mönstrade tyger ni använder till era ringsjalar, är det mönstrat på båda sidor eller har tyget en avigsida som är vit? Och hur är det med Retrosjalen och Hip Star från Stjärnbarn?

Anledningen till att jag undrar är att när jag tittar på amerikanska sidor med billiga ringsjalar så har tygerna till 99% en vit eller enfärgad avigsida. Tyget är alltså bara tryckt med mönster på en sida och det tycker jag ser lite dumt ut. När jag tittar på bilder på hemmabyggen här på sjalbarn så är det sällan, eller faktiskt nästan aldrig, det går att se om tyget är dubbelsidigt eller om det har en avigsida.

Tycker ni själva att det spelar någon roll?
Användarens profilbild
Av AnKa
Nej, jag tycker egentligen inte att det spela så stor roll.

Men föröker välja tyger med vävt och inte tryckt mönster, då får man ju ingen avigsida. En annan lösning, om man inte vill ha avigsida, är att fodra sjalen med ett annat tyg. Blir dessutom väldigt snyggt och man kan ju då få en vändbar sjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?