Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bipa
Min dotter är tre månader och jag vill prova en sjal. Ska gå lätt att stoppa ned henne, inget krångel alltså, för hon blir så sur då. Funderar på en mkt stadig trikåsjal(jag har lite problem med ryggen och behöver något stadigt). Ge gärna tips och var den går att köpa. Jag har lite svårt att ta mig runt till sjalträffar.
Bipa
Användarens profilbild
Av ernamalin
Den stadigaste trikåsjalen tror jag är Bali Baby Stretch (finns bla att köpa på www.edenbaby.se)
Den är tunn och det gör att det känns inte som om det är så fasligt mycket tyg :wink: men samtidigt är den stadigare än de flesta.

Kanske någon med mer erfarenhet av trikåsjalar kan säga fler stadiga.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Annars kan man ju gå på vävd sjal direkt, din dotter är ju ändå 3 månader och blir ju inte varken mindre eller lättare :wink:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
skulle oxå satsa på en vävd direkt! de är ju mycket stadigare än trikå! sen vilken av dem du väljer spelar mindre roll, bara den är diagonalvävd (det ger bästa avlastningen). kolla under recensioner!
Användarens profilbild
Av annemi
Skulle ockå föreslå vävd, det går ju att göra "enkla" knytningar som man bara kan stoppa ner barnet i :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?