Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elisabet
Tycker de ser så gosiga ut men är det för sent till en 19 mån 11 kg tjej :?:

Någon särskild som ni rekommenderar :?:
Användarens profilbild
Av P
Jag har en Calin bleu fleece som jag har tänkt att plocka fram nu när det börjar bli lite kyligare. Vet inte hur bra den avlstar men den är mysig.
Ska undersöka saken imorgon så kan jag berätta mer.
Användarens profilbild
Av elisabet
P skrev:Jag har en Calin bleu fleece som jag har tänkt att plocka fram nu när det börjar bli lite kyligare. Vet inte hur bra den avlstar men den är mysig.
Ska undersöka saken imorgon så kan jag berätta mer.
Hur gick det - vantar nyfiket på rapport :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har också en Calin Bleu Fleecesjal.
10 kilos Oscar gick ganska bra att mysbära på magen när han var sjuk och ville vara nära. Då var han 1,5 ungefär.
Nu vid 12 kg har jag inte provat mysbära han i den för nu vill han bara åka på ryggen. Och jag tror inte jag vill knyta den på ryggen. Den känns lite för stretchig för att knytas på ryggen tycker jag.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Calin Bleu microfleecesjal är ett lite stadigare alternativ till de traditionella trikåsjalarna, dvs den är stretchig i kvaliten,men inte fullt lika elastisk som trikåsjalarna. Detta gör att man med fördel även kan bära ett tyngre barn i microfleecesjalen. Enligt tillverkarens rekommendationer upp till ca 12 kg.

Själv använde jag min microfleecesjal mycket till Jesper hans första vinter och vår och vi var båda mycket nöjda med sjalen. Dock anses jag väl som partisk :wink:
Användarens profilbild
Av korell
Till 6 kilo är den helt underbar! Avlastar så otroligt bra och är så stabil. Mjuk, skön super duper helt enkelt. Säger det igen, avlastningen är så otroligt bra!!!

Har burit 12-13 kg Z i den på ryggen. Förvånansvärt bra avlastning, men för smal för att det ska funka bra... men avlastningen tycker jag som sagt är helt ok även för så tungt barn.
Fast nja, vävd är nog bättre om du ska köpa när barnet väger så pass mkt redan.....
Användarens profilbild
Av korell
Scharlott: finns det inga bruna fleece sjalar? Jag har så för mig att jag sett det, men så nu när jag ska köpa en, då hittar jag ingen :cry:
Användarens profilbild
Av Scharlott
korell skrev:Scharlott: finns det inga bruna fleece sjalar? Jag har så för mig att jag sett det, men så nu när jag ska köpa en, då hittar jag ingen :cry:
Microfleecesjalarna finns i många snygga färger, dock tyvärr inte brunt. Hoppas du hittar någon annan färg du tycker om.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?