Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Jag använder nästan bara gåsen nu förtiden, den är helt underbar och smidig.
Nu funderar jag på att investera i en till men vill ju helst ha en skrynkelgås. Som alla vet är det ju slut på såna i fina färger, jag orkar inte färga själv. Så nu undrar jag, är som släta lika underbara???
Användarens profilbild
Av bright
vad jag vet så är även de skrynkliga natur slut numer.....(tror jag knep den sista idag....det lät så på runda magar iaf)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag kanske bara inbillar mig men jag tycker inte att min blå gås är lika skön som dom andra, jag KAN inbilla mig eftersom jag inte gillar färgen iof :roll: Eller så kanske det bara är för att den är ny (fast dom andra älskade jag ju från början..)
Användarens profilbild
Av bright
Jennelii skrev:Jag kanske bara inbillar mig men jag tycker inte att min blå gås är lika skön som dom andra, jag KAN inbilla mig eftersom jag inte gillar färgen iof :roll: Eller så kanske det bara är för att den är ny (fast dom andra älskade jag ju från början..)

är det en skrynkel?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Den blå är nog inte skrynklig, fick den i somras.
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har haft både slät och skrynklig och visst är den släta väldigt mjuk och skön, men den skrynkliga är det något speciellt med, det sitter liksom i själva skrynklet att den är så lättknuten och smidig.
Av Tyche
:? Det var väl det jag förstod :roll: Typiskt :(
Av yahoo
Jag älskar min gås, köpt i sommar och alltså inte skrynklig. Tycker den avlastar bra och är lättknuten. Men jag har inte haft någon skrynklig innan så jag kan ju inte jämföra.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag har bara provknutit en skrynkelgås en gång, och jag tyckte det kändes som om det var alldeles för mycket tyg i den. Å andra sidan var det innan jag köpte min släta (som var min första vävda långsjal), och även den kändes stor och bred de första gångerna. Men den skrynkliga är väl något bredare än den släta, är den inte?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?