Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av A_n_n_a
Nu har jag beställt en hoppediz... min första vävda sjal :lol:

Men jag är sugen på en sele också... :lol: men vet inte vad för sorts sele jag ska ha... Baby björnen åkte ju ut genom dörren!! Och Tomy-selen åkte också sin väg... Men jag vill ju trots allt ha en sele också.

Finns det någon sida med olika selar? Helst skulle jag ju vilja testa en sele innan jag köper. Såg en ergo-sele på stan, såg så gulligt ut! ABC-selen är fin den också, men avlastar den? Jag har väldigt dålig rygg så bra avlastning är ett måste. Priset spelar ingen roll i detta sammanhanget...

Råd och tips?
Användarens profilbild
Av Helen
Jag skulle säga att du ganska snart kan använda en ERGO. Använd din sjal en tid först,
Håll utkik efter en sjalträff eller försök hitta någon som du kan prova selen hos så hinner du bestämma dig tills det är dags...

Sen kan man ju köpa och lägga undan några veckor, men vem vill ha en sele i garderoben? Oj vad det hade kliat i mina fingrar i alla fall.

Lycka till, du hittar säkert någon du känner passar er.
Användarens profilbild
Av Alex
kom till träffen i Malmö nästa vecka, vetja!! Alltid är där någon som kan plocka med sig en sele...
Användarens profilbild
Av April
Jag har ju en Weego och kan säga att den är skön att bära i från ca. dag 1 till barnet är ca. 6 månader... därefter tycker jag att det blir för tungt...

Så Weegon bör man nog ha från dag 1, för att den ska användas mycket. De första månaderna är den dock SUPER, då man redan från början kan ha barnet bak på ryggen = underbart (helst om det finns syskon).

Så då du redan har sjalar, så är mitt tips att köpa en Ergo, Patapum eller Sutemi om några veckor i stället.

Kram
Användarens profilbild
Av A_n_n_a
Okej... då blir det nog en ergo. Vill inte köpa en sele som jag bara kan ha i några månader. Då använder vi sjalen ett tag till innan vi slår till med en sele...
Användarens profilbild
Av Alex
A_n_n_a skrev:Okej... då blir det nog en ergo. Vill inte köpa en sele som jag bara kan ha i några månader. Då använder vi sjalen ett tag till innan vi slår till med en sele...
Låter bra. Så hade jag oxå gjort om jag kunnat...drömmar om en svart Ergo... 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?