Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Virriga familjen
Hejsan!
Har bestämt mig för att prova bärsjal till mitt barn och har bestämt mig för en elastisk till att börja med. Men jag undrar vilken av dessa två ska jag välja? Moby Wrap eller en Trcot slen? Har hört att Tricot slen kan bli varm, men den har så fina färger. Men att Moby wrap är lite svalare, men den kan man inte bära lika bra på ryggen.

Så vad tycker ni. Jag vill ha en sval sjal i en diskret färg, som fungerar på de flesta sätt.
Användarens profilbild
Av Isanna
Varken Moby eller tricot slen är att rekomendera till ryggbärning, trikåsjalar är så pass svajiga. Men till en liten bebis att bära fram på magen så funkar de lika bra. Välj en färg du gillar så kommer det att bli bra!

När barnet blir lite äldre och är för tung för att bäras längre stunder i trikåsjalen så är det lägligt att gå över till en vävd sjal som är perfekt till att knyta både ryggknytningar och vanliga knytningar fram på magen.

Det är vad jag tycker iallfall! :lol: ´

Välkommen hit!
Av Virriga familjen
Jaha. Jag fick det från Stellaris hemsida. Där står det att det går att bära på rygg med tricot-slen och att det går sådär med mobyn. Men jag liter ju mer på någon som provat!

Vet ju att de vävda fungerar till allt i princip, men jag känner att jag vill ju ha en trikå nu till lillbebben.

Det jag känner är viktigt är att det inte blir för varmt. För det är ju lättare att ta på sig mer kläder än att köpa en ny sjal.
Av Virriga familjen
Efter att ha provat lite nu, så blev det en SINO istället. Den känndes bäst!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Skönt att du har hittat en som du trivs bra med.
Användarens profilbild
Av Erica74
Virriga familjen skrev:Efter att ha provat lite nu, så blev det en SINO istället. Den känndes bäst!
B :) ara en liten fråga... men var provade du? I någon butik eller nån som du känner som har sjalar?
Nyfiken eftersom jag också är ute efter trikåsjal och är nybörjare!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?