Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tinalqua
Vad är det för skillnad på wellen sjalarna gämfört med didymos vanliga sjalar? Avlastar dom lika bra osv. Jag är sugen på att köpa en ny sjal en röd wellen
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tycker att de avlastar bra, däremot tycker jag att kanterna skär in lite.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jämfört med de randiga är de lite "glesare" vävda liksom. Mjukare, men avlastar kanske en aning sämre tycker jag :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag föredrar wellen av de olika didymosarna. Mina är så mjuka och härliga men samtidigt så avlastar det mycket bra. Finner inte att indiosarna avlastar lika bra plus att wellen är så mjuka även om indiosarna är olika beroende på om de är bomull, bomull+ull, bomull+hampa osv. Wellen finns ju än så länge enbart i bara bomull.

Jag tycker att wellen är tunnare än både de vanliga randiga och indiosarna men finner avlastningen minst lika bra.

Både jag och maken väljer helst en av de wellen vi har när vi tar sjalarna. Kanske ska skriva att mitt första intryck var en sträv gardin när jag fick hem min första men nu är den så mjuk och härlig att de är en stor favorit speciellt då de är så vackra på samma gång.
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag gillar wellen tycker att de avlastar mkt bra!! DE är kanon då man får till knytningarna :D
Användarens profilbild
Av Helena
thanisa skrev:Jag föredrar wellen av de olika didymosarna. Mina är så mjuka och härliga men samtidigt så avlastar det mycket bra. Finner inte att indiosarna avlastar lika bra plus att wellen är så mjuka även om indiosarna är olika beroende på om de är bomull, bomull+ull, bomull+hampa osv. Wellen finns ju än så länge enbart i bara bomull.

.
Ja, tycker också att min Wellen kändes stadigare än indiosarna jag haft på något vis.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
wellen äe väl jaquard vävda.
Användarens profilbild
Av thanisa
Pruttisens mamma skrev:wellen äe väl jaquard vävda.
Jag tror att de är det. De brukar ligga i den kategorin på olika ställen som säljer didymos.
Das Modell « Wellen silber » feines Jacquardgewebe, in edlen Grautönen
Står det om wellen silber på den tyska delen av didymos hemsida. Jag kan inte tyska men tror att den är jaquardvävd.
Användarens profilbild
Av sacha42
Pruttisens mamma skrev:wellen äe väl jaquard vävda.
japp de är de :D
Användarens profilbild
Av almasmamma
Tinalqua skrev:Vad är det för skillnad på wellen sjalarna gämfört med didymos vanliga sjalar? Avlastar dom lika bra osv. Jag är sugen på att köpa en ny sjal en röd wellen

den röda är fantastiskt vacker, är det den som heter granat som du menar??!?!?
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Nu har jag bestäm mig! Jag ska köpa en wellen granat :vågen: Jag slog till på en som såldes här på sjalbarn
Användarens profilbild
Av sacha42
grattis till underbar sjal :D
Användarens profilbild
Av bright
sacha42 skrev:Jag gillar wellen tycker att de avlastar mkt bra!! DE är kanon då man får till knytningarna :D
håller med!

jag har en granat och den är så otrooooligt vacker...hade glömt bort den ett tag, då jag fick hem min skrynkelgås...men i skrivande stund så sitter lillskrutt o sover i omslutet på ryggen!! (en knytning som jag ännu inte fått till på min easy då det blir alldeles för mycket tyg i vägen, knuten blir stor o otymplig :? )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?