Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jamis
Vad har ni för erfarenheter av sino respektive hug-a-bub?

Vet någon hur länge man kan använde de två sjalarna?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag har haft båda till båda mina små barn :) Gillar dem bägge, men ska jag välja så blir det Sino som är snäppet bättre tycker jag. Tunnare, mjukare och lite mer stumt tyg som ger aningen bättre avlastning :tumsup:
Men som alltid med sjalar så är det ju en smaksak, enda sättet är nästan att prova sig fram :wink:
Av Aelia
kajsa kavat skrev:Jag har haft båda till båda mina små barn :) Gillar dem bägge, men ska jag välja så blir det Sino som är snäppet bättre tycker jag. Tunnare, mjukare och lite mer stumt tyg som ger aningen bättre avlastning :tumsup:
Men som alltid med sjalar så är det ju en smaksak, enda sättet är nästan att prova sig fram :wink:
:iagree: Gillar sino bättre jag med
Användarens profilbild
Av Scharlott
Har använt båda och tycker mycket bra om dem båda två 8) Dock är ju vilken sjal man tycker bäst om en smaksak, så har du möjlighet att prova så är det bra :wink:
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
sino! Gosigare och mjukare. Sen blir det inte lika varmt i den som i annan trikå tycker jag.
Av jamis
Tack för era svar!

Jag har en kompis som har en hug-a-bub, sinon kan jag tyvärr inte få prova men det lutar ju lite åt en sån... är den lika lätta tt knyta?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
jamis skrev:Tack för era svar!

Jag har en kompis som har en hug-a-bub, sinon kan jag tyvärr inte få prova men det lutar ju lite åt en sån... är den lika lätta tt knyta?
Ja lika lätt eller lättare etersom den är tunnare :) Man får se till att dra lite vid axlarna bara så att inte tyget/sömmen ligger mot axeln då den kan kännas lite hård i jämörelse mot tyget :wink:
Av jamis
Det låter bra :D !
Användarens profilbild
Av frida
Hugabub är lätt att knyta och passar pyttebebis jättebra. Jag tror du blir nöjd:D Har din kompis DVDn som följer med med knytinstruktioner? Annars kan du få låna min, pma isf.
Användarens profilbild
Av Mia
kajsa kavat skrev:Jag har haft båda till båda mina små barn :) Gillar dem bägge, men ska jag välja så blir det Sino som är snäppet bättre tycker jag. Tunnare, mjukare och lite mer stumt tyg som ger aningen bättre avlastning :tumsup:
Tycker samma fast tvart om :hellu:
Jag gillar HaB mer for att jag tycker att den ger mer avlastning och i och med att den ar inte riktigt lika tunn sa skar den inte in i sidorna lika mycket nar man bar lite tyngre barn. Kanske sino forsta manaderna men sedan helt klart HaB upp till ca 15man. Tycker inte Sino varit stummare :roll:
Användarens profilbild
Av Mia
Mao, smaksak :lol:
Av jamis
Hmm, ni gör det inte lätt för mig :wink: Men det låter som att det inte spelar så stor roll. Vore ju toppen om jag kunde pröva bägge men jag får nog köpa en av de först och sen kanske en till :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?