Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jojjo
Nu när jag blivit gravid igen :-) Så passar jag ju självklart på att hitta vilka fler sjalar jag måste köpa!

Skiljer de sig mycket åt?

Jag kommer bära den nyfödde alltid då min "stora" pojke "får" vagnen...
Kommer alltså inte köpa en syskonvagn..
Av jojjo
Jag kommer ju i och för sig få ett maj barn.. Det kanske blir för varmt med en bundler? Är inte mobyn svalare?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har en moby wrap som funkade bra med ett majbarn. valde den för att den är billigare - i övrigt är de ganska likvärdiga. mobyn är ju smalare, så något svalare blir det kanske.
Användarens profilbild
Av diddeldi
mobyn är i alla fall 50 cm på det bredaste stället. nån kanske kan mäta sin baby bundler?
Användarens profilbild
Av Alven
Mobyn är bredare än 50 cm, det kan jag säga på rak arm. Snarare 60 eller kanske tom 70 cm. Jag har inte min hemma just nu så att jag kan mäta. Jag ska ha den till min marsbebbe och sen kanske köpa en pikka ruu till sommaren. Eller så nöjer jag mig med antiguan... :)
Användarens profilbild
Av Eir
Eller en Cuddly wrap kanske? Den tycker jag är så mycket härligare än Mobyn. Tunn och smidig...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nu var jag tvungen att mäta min Moby då jag också hade för mig att den var 50 cm - 56 cm mäter den mitt på.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Alven skrev:Mobyn är bredare än 50 cm, det kan jag säga på rak arm. Snarare 60 eller kanske tom 70 cm. Jag har inte min hemma just nu så att jag kan mäta. Jag ska ha den till min marsbebbe och sen kanske köpa en pikka ruu till sommaren. Eller så nöjer jag mig med antiguan... :)
jag looovar att min var 50 cm när jag mätte... :roll: :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?