Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
vet inte om höftbältet till beco är mindre än andra selar, men till ergo iaf finns det en "bältesförlängare" så att det ska passa alla! mycket möjligt att det finns det till tex beco och patapum med, men det kan jag itne svara på..
lycka till!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Ergo bältesförlängare förlänger midjemåttet från ca 114cm till ca 137cm.

Patapum räcker nu upp till 140 cm utan att man behöver förlängare (gäller nyaste versionen, till den gamla fanns det förlängare).

Måtten för Beco kan jag tyvärr inte hitta lättillgängligt, så de hoppas jag någon annan kan bistå med :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Beco passar ypperligt på mig runt höfterna även om jag inte är en smalis Sen finns det bältesförlängare även till Becon så det ska inte vara något problem. :tumup:
Av Käthe
Det är ju inte bara runt höfterna det är skillnad mellan selarna, jag är varken stor eller liten utan snarast mittemellan, och på mig satt Érgon dåligt över axlarna, obekvämt, medan Becon sitter som en smäck över axlarna! Så det bästa är väl om du kan prova dig fram och se vad som är bäst för just din kropp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?