Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Danca
Ja i danmark har vi en internet side der hedder www.barneguiden.dk som mange bruger. Man kan se hvor man kan købe bleer (kan ikke huske det svenske ord, så bruger lige et engelsk, diapers) billige barnemad og tøj osv.
I uge 41 kører de en emne uge om sjalar :D .

Jeg skal nu til at skaffe sjalar hjem og have et godt udvalg til den uge, da jeg kører annoncer i emne ugen.

Hvilke Didymos og Storch er dem i bedst kan lide ?
Hvad syntes i jeg skal have og hvilke størrelser ???

Håber i gider hjælpe, i har jo scandinavisk smag og den er faktisk ret anderledes end dem på TBW som kan lide andre farver og længder.

Alt input vil blive værdsat.

Tak på forhånd :D

Kris
Användarens profilbild
Av April
Jag har faktiskt inte ägt en Didy eller Stork... men Inkan verkar ju vara populär ;-) Vissa Didysar är ju lite mjukare...

Vet någon annan tips?

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
Lite Didymos Wellen 4,7 är nog inte helt fel kan jag tro.
Easycare om det finns att få tag på.
Användarens profilbild
Av Danca
Tack Anso og April.

Ja de Wellen didyer er svære at få fat på til en god pris. Jeg vil jo have at priserne skal holdes nede, jeg er jo sjal butikken til de studerende eller hjemmegående uden så mange penge, eller dem der bare gerne vil have flere sjalar :wink: .

Faktisk arbejder jeg lige nu på at skaffe easycare og jeg håber det lykkes, vil så forfærdeligt gerne selv prøve en, i kan jo vældigt gode lide dem herinde og i ved jo hvad i snakker om :D
Användarens profilbild
Av Anna
Inka storken är poppulär här tycker jag, men är det sådana som komemr hit och har möjlighet att titta så går det mer av Leo färgerna också. Natur är mycket vackrare i verkligheten än på bild.
Användarens profilbild
Av Danca
Ja Inkaen sælger jeg mange af, den er altid populær. Og du har helt ret mht. Leo Natur, det var min første sjal og så smuk. Jeg solgte den kun fordi den blev for stor. Købte den lige da jeg havde født og har siden da tabt 20 kilo og pludselig var det som om Leo gik tur med mig og ikke omvendt. Jeg har sagt at finder jeg en igen, beholder jeg den til mig selv :oops:
Användarens profilbild
Av Danca
Anna så lige at det er dig med Inka ringsjalen. Den har fået nogle meget fine kommentarer inde på thebabywearer.com.. de var vældig fascineret af den
Användarens profilbild
Av Helena
Inka 4,1 går inte att få tag i längre. Tydligen vill inte den finska leverantören ta in den längre eller så tillverkas just den längden inte längre.
Så jag skulle gärna vilja få tag på en begagnad inka i längden 4,1. Annars är väl längderna 4,6 och 5,2 också populära.

Jag gillar både Didymos och Storchenwiege. Storchenwiege är ju så snygga för de är lite glänsande i tyget, men jag tycker att det är lite tråkiga färger på dem, förutom inkan. Didymos har lite roligare färger tycker jag.
Användarens profilbild
Av Anna
Danca skrev:Anna så lige at det er dig med Inka ringsjalen. Den har fået nogle meget fine kommentarer inde på thebabywearer.com.. de var vældig fascineret af den
Å va roligt, den är verkligen underbar! Men nu finns det minst 5 st, jag har en och sålt tre halva 4.6m sjalar (en har jag sytt upp och restan har jag sålt bara tyget) och så har någon sytt en av den kortaste storken.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?