Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ja....panelsjal till nyfödd. Är det en hit? Jag tyckte det var lite svårt med H-a-B att sträcka i överkant och tror det beror på 'panelen'/fickan.

Ni andra som använt panelsjalar till era nyfödda - vad säger ni?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Men HALLÅ!!

Ingen mer som vill svara? Aelia, Lydia......ni har åtminstone testat. Det måste vara fler också...

Tack TåKmamma
Användarens profilbild
Av sacha42
jag gillar mina marimekkos med panel sen har jag ju en råsa HaB men den är utlånad så den har jag bara hunnit känna på lite för ett år sen :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag håller med om huggen, fast om vi drog åt snöret så blev det bättre tycker jag.
:iagree:

Fast marimekkon har jag inga problem med :)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
kajsa kavat skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag håller med om huggen, fast om vi drog åt snöret så blev det bättre tycker jag.

Hade du den från början till Alvin?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Sockertopp skrev:
kajsa kavat skrev:

Hade du den från början till Alvin?
Japp, båda två :wink: Och H-a-B från brjan till Thea.
Av Aelia
Nemas problemas med marimekko iaf, hub sålde jag, tyckte inte om den
Användarens profilbild
Av eM
Inga problem alls med marimekkon, tvärtom var det hur skönt som helst med lite extra stöd för jag tycker trikåsjalar så lätt blir svajjiga annars, även med nyfödd... Sen är det ju snyggt med panel också :)
Användarens profilbild
Av Minchi
Marimekko funkade bra till Ofelia när hon var 4 månader, men jag tror att den hade funkat precis lika bra till henne om hon varit nyfödd. En härlig sjal! :heart:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag gillar min moby-d med sidenbrokad mycket :D . det är typ bara den och bali baby stretch jag använder (fast jag har ett gäng trikåsjalar till 8) ). den är så snygg och passar till det mesta. jag stör mig inte på panelen faktiskt, jag har den inte lika tajt som en vanlig trikåsjal men jag tycker den blir stabil ändå.
Användarens profilbild
Av Lydia
Det funkar, men det ÄR lättare utan panel till nyfödd tycker jag. Det tycker även Mats som också bär massor (han bär minst lika mkt som mig..).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?