Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparkler
Funkar det egentligen med ringsjal till riktiga småttisar?
Ska det i så fall helst vara nåt särskilt mjukt tyg eller med komplicerade :? vikningar. Har sytt en helt utan vikningar och använt till E sen han var drygt 1 år. Jättebra korta stunder men kan tänka mig att det går att få till en bekvämare sjal.
Användarens profilbild
Av diddeldi
det går utmärkt om man är van vid att använda ringsjal, men är ingen höjdare om man är nybörjare. jag använder ringsjal då och då till min nyfödis, framförallt när han har somnat i famnen och jag behöver springa efter storebror, då är det bara att trä ringsjalen över så sover han vidare :wink:
Användarens profilbild
Av Helen
Jag väljer i första hand något som inte snedbelastar vilket en ringsjal gör även med en liten i även om vikten inte är så stor i början.

Jag blir rysligt dålig i rygg och fogar när jag är gravid så en bra jämn avlastning är A&O för mig.

Men visst går det.
Användarens profilbild
Av sparkler
Just det! Det måste ju vara ultimat korta stunder när bebben somnat i famnen. Ska se om jag kan sy en lite bättre variant än den jag har nu som liksom låser den armen som sjalen hänger på.
Användarens profilbild
Av Lydia
Jag hade velat ha en liiite mer stetchig ringsjal när hon var pytte (nu börjar det kännas ok med en vanlig ringsjal).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?