Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tina79
Hmmm har övertalat sambon om att jag måste ha en höst-sjal, men nu ska jag bestämma vilken... Och det går bara inte!
Vill ha en smidig sjal som är lätt att knyta, där det blir en liten knut. Jag vill kunna knyta på rygg och mage. den behöver inte vara jättetunn men ska ju inte vara klumpig..

Var inne på en Hoppis (mkt för prisets skull och de många färgerna) men när jag läst vidare så verkar den lite klumpig enligt många.. Tycker att Didymos och easy care är lite för dyra för mig, så då funderade jag på Storken, men där läste jag också att den kan vara för tjock och ge stor knut. Bebinan är ju också lite dyr...

Jag tycker det är lite förvirrande att det verkar skilja sig så på sjalarna beroende på vilken färg du väljer... Vissa är tunna och "hala" medans vissa är jocka och sträva, fast de är samma märke?!

Tror ni jag blir besviken om jag väljer en Hoppis??!! Eller skall jag övertala ambon att leva på vatten och bröd ett tag så jag kan få min Easy?? :wink:

Hmm lite långt och flummigt men jag hoppas nån kan klara ut detta för mig...
Har en Ellaroo nu som jag är supernöjd med. Sjalen får gärna vara lite tjockare än den...
Användarens profilbild
Av naimiez
Storken INKA tyckte inte jag var så tjock och gav stor knut. De enfärgade kändes mycket tjockare. Tycke inte heller att min Didymos ger särskilt stor knut. Du kan ju försöka få tag i en begagnad annars....
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har en Hoppis och är supernöjd med den. Min skiljer sig inte speciellt mycket när man jämför med Didymos och Storchenwiege. Jag tycker att min är minst lika skön som nån av de dyra. Men, som sagt, hoppisarna verkar skilja i kvaliteten men det beror på att de är handvävda medan Storch, Didy och de andra är maskinvävda. Därför kan tjocklek osv skilja sig. Själv skulle jag nog välja en Hoppis igen istället för en Didy eller Stork då jag själv har haft tur och har fått mycket sjal för pengarna.

Sedan kommer ju EasyCare in i bilden *gnyr och suckar djupt*.... Skulle jag få ett barn till så kommer det bli en EasyCare och endast den Easycaren :D Har man en sån vill man nog inte knyta en annan sjal om sig ;) Det räcker liksom med den...

Men som sagt, det är inte alltid plånboken har råd med den dyra lyxsjalen och då tycker jag att Hoppisen är mycket sjal för pengen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?