Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag har en Ergo, modell förra (den innan fjärilarna). Den har funkat jättebra för mig fram till för ett par veckor sedan, då den inte passar på mig längre :cry:

JAg har ju suktat lite efter den nya Ergon, men vad jag har förstått har den längre remmar?

JAg har nu gått ner mina sista grav-kg, och numera så sitter dottern inte bra på min rygg. Selen är för stor:-( När hon är på min rygg, liksom sitter hon på mina bakre fogar. Midjebältet sitter ju inte åt som det ska. Inte heller axelbanden. :(

Maken använder Ergon flitigt och tycker om den, men frågan är om någon av de andra selarna är mindre?

I nuläget kan jag ha Ergon som snabb-bärhjälpmedel, men jag kan inte bära henne i en timma ens. Det blir typ hämta på dagis (när jag tagit bilen dit), och då bär jag henne fram.

Igår tog jag upp henne på ryggen för att fixa disk o steka pannkakor, men jag gav snabbt upp pga värk i ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?