Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Stormis
Zmurfan:
Du har visserligen skrivit ungefärliga mått, men också att du skulle återkomma. Har du mätt och kan du i såna fall återkomma med de måtten, vore super :tumsup: .

Vanligt täcke med dubbla kanter alltså? Det är alltså inte styvare än så? Kan inte låta bli att undra lite över nyttan... :hmm:
Användarens profilbild
Av frida
Till Amanda drog jag en rem om ergons sittdel så att den blev smalare (så att den gick ut till knävecken på henne.
Ofta när jag hade henne i en filt stoppade jag hela "paketet" i MTn, det borde vara samma princip? Bebi+täcke=infant insert :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Stormis skrev:Zmurfan:
Du har visserligen skrivit ungefärliga mått, men också att du skulle återkomma. Har du mätt och kan du i såna fall återkomma med de måtten, vore super :tumsup: .

Vanligt täcke med dubbla kanter alltså? Det är alltså inte styvare än så? Kan inte låta bli att undra lite över nyttan... :hmm:
Den där tråden hade jag glömt bort.
Få se om jag kommer ihåg måtten nu då? :hmm:
Jag har ingen infant insert hemma att mäta på just nu eftersom jag sålt mitt företag. Men om jag kommer ihåg rätt så var den yttersta lite tjockare kanten ca 5 cm. Total höjd ca 40 cm och totalbredd ca 35 cm.
Och tjockleken där det var tunnast var ungefär som ett täcke.
Övre hörnen är lite svagt rundade på en riktig infant insert. Men gör man en egen kan man ju skippa det om man vill.

fridas variant med att linda in bebin i en liten filt eller ett täcke och sen stoppa ner i ergo/patapum/beco funkar säkerligen lika bra.
Av Stormis
Tack. Får dock se när jag ev hinner sy eller fixa lite. Vattnet gick lite oväntat i natt :shock:
Av Emmiez
Stormis skrev:Tack. Får dock se när jag ev hinner sy eller fixa lite. Vattnet gick lite oväntat i natt :shock:
åh, lycka till med förlossningen :)
Av Stormis
Emmiez skrev:
Stormis skrev:Tack. Får dock se när jag ev hinner sy eller fixa lite. Vattnet gick lite oväntat i natt :shock:
Novemberbarn hade jag också förberett mig på. Verkar visst bli oktober :D
Av Emmiez
Stormis skrev:
Emmiez skrev:
Novemberbarn hade jag också förberett mig på. Verkar visst bli oktober :D
ja så kan det bli, va det tänkt i början eller slutet av nov från början?
vilken vecka är du i?

ja har också tänkt få november bebis, eller kanske tom dec, men det vill ja inte :D
Av Stormis
Emmiez skrev: ja så kan det bli, va det tänkt i början eller slutet av nov från början?
vilken vecka är du i?

ja har också tänkt få november bebis, eller kanske tom dec, men det vill ja inte :D
Det var sagt den 13e...
Av Emmiez
Stormis skrev:
Emmiez skrev: ja så kan det bli, va det tänkt i början eller slutet av nov från början?
vilken vecka är du i?

Det var sagt den 13e...
Okej :)

hoppas att allt går bra. lite tidig är den men det borde inte vara några problem iallfall :)
Användarens profilbild
Av sacha42
ohh hoppas att du snusar bebis nu :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Stormis skrev:
vilken vecka är du i?

Det var sagt den 13e...
DEt kommer nog gå bra Alva är född en månad för tidigt pga vattenavgång :D
Av Stormis
Är väl bästa att uppdatera lite...

Sitter nu med en 2 månader ung dotter i min Beco BWD med egensytt spädisinlägg. Tog nog inte mer än max 2 h att sy, men det tog mig ca en vecka pga liten bebis att ta hand om. Hon trivs dock som fisken och jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan den. Enda sättet som hon blir lugn av på kvällen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?