- fre sep 28, 2007 23:27
jag har en fest ring sjal i thai siden, (som jag aldrig använt) som jag tog med till babysimmet härrom dagen, för det var en som ville prova ringsjal. så jag visade hur man skulle göra och hon provade.. och jag tänkte inte så mycket mer på det (hon ska köpa en). Jag har använt min "korta" 4.6m och knutit den några ggr, men det blir så himmla mucket tyg över, när jag har burit hemma och ner till bilen och korta sträckor..
så igår hade jag kalas, och A tyckte det blev lite stökigt tidvis och ville upp.. men jag tyckte det var för jobbigt att knyta in han i lång sjalen hela tiden, så jag bar honnom med armarna, vilket inte min rygg tyckte om plus att jag inte hade armarna fria.. så nu inser jag fördelarna med en ringsjal mer och mer..
men nu undrar jag om jag kan få lite hjälp..
vilken sjal ska jag nu då leta efter, jag vill ha en som jag kan ha hemma men den ska också funka på inte så himmla fina tillställningar som kalas, middagar mm..
(för ska jag på fin fest har jag ju fin ringsjalen)
oj oj detta blev lite svammligt, men jag hoppas ni förstår...
så igår hade jag kalas, och A tyckte det blev lite stökigt tidvis och ville upp.. men jag tyckte det var för jobbigt att knyta in han i lång sjalen hela tiden, så jag bar honnom med armarna, vilket inte min rygg tyckte om plus att jag inte hade armarna fria.. så nu inser jag fördelarna med en ringsjal mer och mer..
men nu undrar jag om jag kan få lite hjälp..
vilken sjal ska jag nu då leta efter, jag vill ha en som jag kan ha hemma men den ska också funka på inte så himmla fina tillställningar som kalas, middagar mm..
(för ska jag på fin fest har jag ju fin ringsjalen)
oj oj detta blev lite svammligt, men jag hoppas ni förstår...