Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Har kollat på ringsjalar (inte använt själv), inser att man bara har tyget över ena axeln, blir inte det jobbigt och tungt då? Det jag gillar med långsjalar är just att det ger en bra jämn belastning på hela kroppen, så hur är det egentligen med ringsjalar ger dom bra belastning? frågan är om det är nåt att prova när bebisen väl är född?
Av Tyche
För barnet är det ergonomiskt iallafall :lol:
Annars tycker inte jag att ringsjal är något man bär någon längre stund i, mer som snabbt bärhjälp bara, typ till och från bilen eller om man är ute på långpromenad och ens 2 åring blir trött i benen. Så det gör inget att den inte är toppen ur avlastningssynpunkt eftersom man bär så kort stund.

Jag tycker ringsjal är ok, när jag väl får till det.... :roll: , korta stunder.
Användarens profilbild
Av marlene
jag får främst ont i mina höfter när jag bär i ringsjal, kanske inte vad man väntar sig men för ryggen är det inga problem.

Det är lite olika hur mycket man orkar med ringsjal, vissa bära 2-3 åringar långa stunder och andra (som jag) orkar bara korta stunder även om barnet inte är så gammalt.
Av Emmiez
Okej, då låter det som att min känsla verkar någorlunda befogad då, jag får se vad det blir för något sen, har två långsjalar så det behövs nog inget mer från början iallafall.
Tänkte försöka mig på att sy en mt eller isaka också :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?