Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Banden blir ju så smala. Och att vadderingen är kort stör mig inte alls när jag bär på ryggen, men bär jag på magen, så känns det som en tunn liten remsa bara på ryggen. Synd för annars sitter hon rätt mysigt på magen. Spelar ingen roll om jag korsar eller har den vanligt, tycker det är obekvämt. Men jag bär litegrand så ändå, för jag tycker det är bra att svänga om Saga till magen när jag ska gå på bussen t ex.
Användarens profilbild
Av Bina
Och jag är precis tvärtom med Beco... gillar magbärning men inte ryggbärning... snacka om att man är olika konstruerade. :roll:
Av stayinshape
Hej på dig!

Håller med dig om att banden skar in i början, men inte nu längre efter att ha använt den ett tag.

Fick idag hem min Beco BWD (Nya Becon) som har 15 cm extra vaddering på axelbanden, kanske något för dig?

Mvh En Nyfiken Pappa
Användarens profilbild
Av mian
Jag tycker alla selar är värdelösa för magbärning :lol: Sjal eller MT är det enda som känns bra på mig.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu blev jag nyfiken......vem hör en nyfiken pappa ihop med??? Eller är det en pappa som hittat hit på egen hand :shock:

Iaf. Det lilla jag burit lillasyster på magen i Becon så tycker jag det funkar bra. Men då är det inte så långa stunder jag burit.....
Av stayinshape
Hej Sockertopp!

En Nyfiken Pappa har hittat hit på egen hand...eller ja, nästan i varje fall!

Läste inlägg av Ullegulle på familjeliv, slängde BB och investerade i en Beco istället. (Idag kom Beco nummer 2 i brevlådan, en BWD : )

Ullegulle rekomenderade att man skulle kika in här, så jag lydde direkt och fann många intressanta ämnen och trådar.

Har även burit i trikåsjal under dotterns två första månader, men finner idag selen smidigare.

Mvh En Nyfiken Pappa
Av Aelia
stayinshape skrev:Hej Sockertopp!

En Nyfiken Pappa har hittat hit på egen hand...eller ja, nästan i varje fall!

Läste inlägg av Ullegulle på familjeliv, slängde BB och investerade i en Beco istället. (Idag kom Beco nummer 2 i brevlådan, en BWD : )

Ullegulle rekomenderade att man skulle kika in här, så jag lydde direkt och fann många intressanta ämnen och trådar.

Har även burit i trikåsjal under dotterns två första månader, men finner idag selen smidigare.

Mvh En Nyfiken Pappa
Välkommen hit, trevligt med en pappa som bär och skriver här
Av stayinshape
Hej Aelia!

Tackar för välkomnandet och passar på att slänga ut en fråga:

Bär inte alla pappor?

Mvh En Nyfiken Pappa
Användarens profilbild
Av sus
stayinshape skrev:Hej Aelia!

Bär inte alla pappor?

Mvh En Nyfiken Pappa
Jag tror många av "våra" pappor bär, men väldigt få hänger här.

Välkommen hit!

Jag tycke för övrit att Becon är den optimala selen. Jag älskar att bära med sutemin på magen och höfte (en mycket underskattad possition för övrigt) och ergon på ryggen. Med Becon funkar ALLT. Fast jag håller med om att vadderingen borde vara längre, då skulle dne vara optimal. Det är synd att den nya modelllen inte finns i lika fina mönster (enligt mig då)
Av Aelia

Bär inte alla pappor?

Mvh En Nyfiken Pappa
Tyvärr inte. Min man vägrar bära i sjal, emn jätte gärna i MT eller Ergo/Beco, den älskar han. När vi var på Kreta förra året ville han bära hela tiden, jag fick bära bara 1 gång tror jag :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:

Bär inte alla pappor?

Mvh En Nyfiken Pappa
Tyvärr inte. Min man vägrar bära i sjal, emn jätte gärna i MT eller Ergo/Beco, den älskar han. När vi var på Kreta förra året ville han bära hela tiden, jag fick bära bara 1 gång tror jag :lol:
hejhej och välkommen :hello:

Min make bär mest i Beco eller ringsjal. Men nu då Alvan blivit så stor och vill gå mkt så blir det oftast på hans axlar då de är ute och tex rastar hunden tillsammans.
Han har dock överraskat med att bära i sjal ett par ggr då Busan var yngre :D
Användarens profilbild
Av Ullegulle
stayinshape skrev:...En Nyfiken Pappa har hittat hit på egen hand...eller ja, nästan i varje fall!

Mvh En Nyfiken Pappa
Å Hurra!!! :love: Jag blir så glad varje gång jag lyckas få någon att kasta den förfärliga BBn långt. långt bort!
Och vad kul att du tittat in här också...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?