Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Danca
Ja her taler jeg om Didymos ???
Nu så jeg jo lige den flotte Indio Sort/vit og kom til at tænke på, at jeg faktisk ikke kan mindes at have set andre med en Didymos Indio.

Jeg har prøvet alle tre vævearter, den bunte/stribede, Indio og Jacquard.

Jeg fortrækker helt klart Jacquard vævning. Den er så blød og dejlig, nærmest lidt flannel agtig og så er sjalen ikke så tyk og derfor let at binde. Jeg syntes den støtter helt fantastisk og så er vvæningen så fin at man ikke let kommer til at trække tråde ud.

Dernæst foretrækker jeg Indio vævningen. Den er så behagelig og så blød og lækker, man får lyst til at bære dem hele tiden. Det eneste minus er , at den lettere går i stykker :cry: . Vævningen er så løs at den er lidt sart efter min mening.

Ja og på sidste pladsen kommer faktisk de stribede. De er så flotte , men jeg syntes ikke de er ligeså bløde, støttende og dejlige som de to andre. De er tykkere og knuden bliver relativt stor. Men der findes så mange dejlige designs i den væveart, så jeg ender jo alligevel med at købe mindst en stribet. :roll:

Hvad med jer, hvilken væveart kan i bedst lidt og hvorfor ???
Användarens profilbild
Av Helena
Tyvärr är jag ingen Didymos-kännare. Jag har endast en randig, Lena, men jag tycker jätte bra om den. Jag tycker att den är tunn och smidig. Särskilt om man jämför med Hoppedizen.

Det låter ju lite avskräckande att Indion ska vara så ömtålig, man vill ju att sjalar ska vara tåliga.

Didymos kunde gärna få vara lite bredare också. Tycker att det är skönt med breda sjalar, det blir lättare med ryggknytningarna då.
Användarens profilbild
Av April
Ingen Didymos expert här heller... kanske någon annan?

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?