[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 4211
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bära barnsjalen - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
Jag har sytt om den, det gick jätte bra. Nu använder jag den mycket mer ;)
Av Alexandra
Katharina skrev:Såg en svart/grå bära barn-sjal som var så snygg. Har inte tittat på dem förrut. Nu funderar jag på en kort sjal men är den kanske för kort? Kommer jag vilja ha en lite längre för höftknytning kanske?
Min syrra knyter höftknytning med bärabarn-sjalen, men den räcker precis. Hon är lång, men väldigt smal.
Till mig räcker den inte ... :oops:
Användarens profilbild
Av April
Jag har en blå/ljusblå BäraBarn sjal och jag ÄLSKAR den. Jag tycker att den är lätt att knyta, men det är väl en vanesak, som allt annat. Materialet är jättmjukt och skönt, efter några tvättar...

KRam
Användarens profilbild
Av Helena
Jag funderar på om en riktigt kort Storchenwiege kanske är bekvämare än en Bärabarn (om du nu vill ha en sjal i den kortaste längden). Bärabarn-sjalen är tunnare än Storchenwiegen och ibland tycker jag att den skär in lite och den är ju inte heller vävd på samma sätt som Storchenwiegen.
Jag är kort 1,60 och kan inte heller knyta höft-x med min bärabarn.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Inte heller jag kan nyta Höft-X med bära barn, men konstigt nog så kan jg göra det med min korta elatiska sjal som är lika lång som BB.
Jag är förövrigt 160 lång. Dock inte särskilt smal.
Användarens profilbild
Av tinaw
De elastiska töjer sig mer än man tror. När jag knyter X-omslut med min elastiska på 4,4 och med Girasolen på 5,2 blir det ungefär lika mycket över...
Användarens profilbild
Av Anna
Jag skulle bra mycket hellre välja en kort stork än en bära barn. De snedskurna ändarna ger dessutom ganska mycket extra längd tycker jag. Men jag gillade min bärabarn sjal med iofs.
Användarens profilbild
Av Helena
Det måste ju vara någon vits med att de valt ett så tunt tyg, kanske de tycker att den är smidigare och svalare. Enligt deras knytinstruktioner så ska man efter att man knutit en knut, dra igenom övre kanten av sjalen in i knuten och sedan knyta andra knuten. Då blir övre kanten på sjalen kortare och barnet sitter tightare. Det är nog lättare att göra detta med bärabarn-sjalen än med en kraftigare sjal gissar jag.

Bärabarn-sjalen är inte fållad och det är nog detta som gör att jag tycker att den skär in lite i axeln ibland, man får hela tiden akta sig så att man inte har den för nära halsen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?