Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har haft två girasoler (har en kvar). De är mjuka, lättknutna, smalare än andra sjalar, men ganska tjocka. Jag tycker de är stabila.
Användarens profilbild
Av sacha42
Mjuka och stabila och Alvas favorit är våran :D
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:Mjuka och stabila och Alvas favorit är våran :D
Säg inte så, jag har ju fler sjalar nu än vad jag skulle behöva. Tror du maken tycker att de behövs en till? Jag har bara införskaffat en den här veckan än så länge.
Användarens profilbild
Av thanisa
Elin G skrev:Jag har haft två girasoler (har en kvar). De är mjuka, lättknutna, smalare än andra sjalar, men ganska tjocka. Jag tycker de är stabila.
Åh, tjocka vad bra då kanske jag kan mostå den. :?
Användarens profilbild
Av Elina
Jag älskar mina girasoler, har haft 3 olika, men just nu har jag bara 2.

De har gått från hoppetjock ( regnbågen ) till didytunn ( krokus ) oliven ligger någonstans emellan. Men alla är så otroligt mjuka i ytan, lättknutna och har en underbar lyster!!!
Användarens profilbild
Av sacha42
Elina skrev:Jag älskar mina girasoler, har haft 3 olika, men just nu har jag bara 2.

De har gått från hoppetjock ( regnbågen ) till didytunn ( krokus ) oliven ligger någonstans emellan. Men alla är så otroligt mjuka i ytan, lättknutna och har en underbar lyster!!!
våran girasol är inte tjockare än vad de flesta andra vävda är. Men då är den välanvänd med :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
SQ skrev:Men den har röd baksida och snedskurna ändar med ganska bred foll just i ändarna, medans den förra kortare sjalen var helt rak. Hur kommer detta sig undrar jag nu? Älskar jalen och den röda baksidan ger sjalen en annan varmare lyster, men follarna, kan man sprätta upp dem tro?
Mina två nya har oxå dessa breda fållar, känns ovant.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Upplever att Girasolen är strechigare än didyn och ungefär lika tjock (svårt att jämföra dock då de känns så olika när man tar i dem) - men framförallt så är den härligt flanneligt mjuuuuuk! 8)

(önskar vi hade haft den redan när L var pyttebäbis, då hade trikåsjalen känts rätt överflödig... :roll: :wink: )
Av anna m
Mina är inte tjocka. Tunnare än hoppisarna. Men mjuka. Och lättknutna. Och skitsnygga. Älskar både turkosa och regnbågen. Mmmm. :loving:
Användarens profilbild
Av thanisa
Tack för era svar, ska fundera ett tag på om jag behöver någon mer sjal. Känner mig egentligen väldigt nöjd med sjalar för tillfället. Det är girasol som har tillverkat den men för katiwrap så de säljs enbart på en finsk sida.

http://www.katinpuoti.com/kantoliinat/h ... glish.html

Kanske borde göra mig av med några av de jag redan har innan jag köper någon ny.
Användarens profilbild
Av sacha42
alltså allvarligt den är dööösnygg. Jag vill också ha ju :roll:
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:alltså allvarligt den är dööösnygg. Jag vill också ha ju :roll:
Undrar hur länge det dröjer innan vi får se dig med en? En till sjal skulle nog din samling må bra av. ;) Jag har just nu två sjalar hemma som jag inte mer än satt på mig, känns som om jag måste göra något med sjalarna innan ny inskaffas.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
sacha42 skrev:alltså allvarligt den är dööösnygg. Jag vill också ha ju :roll:
Undrar hur länge det dröjer innan vi får se dig med en? En till sjal skulle nog din samling må bra av. ;) Jag har just nu två sjalar hemma som jag inte mer än satt på mig, känns som om jag måste göra något med sjalarna innan ny inskaffas.
jag har 4nya sjalar på 1v :roll:

men allvarligt den där är dösnygg :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?