Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bello
:hmm: använder du fickan på din sjal?

Jag har en hoppe med ficka, men tycker mest den är ivägen och funderar starkt på att sprätta bort den. är det dumt eller?
(jag gör ju i och för sig som jag vill med min sjal :roll: men.....)
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag hade en Hoppe med ficka och tyckte bara att den var ivägen. Dessutom var den liksom för långt borta om man skulle vilja stoppa något i den. Om jag hade behållt sjalen så hade jag absolut tittad på möjligheten att ta bort fickan!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jaghar en hoppe med ficka och jag använder den ibland. men det hänger ju på att man har en sjal man kan knyta fram.

Jag skulle inte sprätta bort fickan. Jag använder fickan tillräckligt mycket för att känna att den e vettig att ha där, men inte tillräckligt mycket för att jag skulle sakna den om den inte fanns där.

Skulle jag köpa ny och kunna välja skulle jag välja utan ficka.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag har aldrig använt fickorna och tycker mest att de är knöliga och i vägen. Föredrar helt klart utan.
Användarens profilbild
Av sacha42
Nä jag använder inte den, den är mest i vägen :roll:
Av Aelia
Jo på min marimekko använder jag den ofta
Användarens profilbild
Av Elin G
Fast jag önskade att det hade funnits en ficka på min panama när Nemo var bebis, jag knöt fast nycklarna i sjaländen, en ficka hade varit mycket bättre.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har flera hoppar men bara en med ficka. Visst händer det att jag använder den och sjalen i sig är så lång att fickan inte är ivägen, så jag har den gärna kvar. Dock saknar jag den inte det minsta på de hopparna jag har som inte har ficka.

Bello, jag tycker du skall sprätta bort den om du inte använder den och tycker den är ivägen. Det kan väl inte vara så svårt, eller :hmm:
Användarens profilbild
Av Bello
sanna73 skrev: Bello, jag tycker du skall sprätta bort den om du inte använder den och tycker den är ivägen. Det kan väl inte vara så svårt, eller :hmm:
Nä det är ju inte så svårt, och jag kommer att göra det. Men jag var lite nyfiken, för det måste ju funnits en anledning/efterfrågan eftersom de började tillverka dem med ficka. För de äldre har väl inte det, eller????

(ev. hittar jag på någon smidigare knäppning, för det är nog mest de stora kardborrarna som är ivägen.)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag har bara hoppisar utan sjal och gillar det. Skulle nog ha sprättat ficka!
Användarens profilbild
Av Krickelin
Jag använder inte min ficka. Kardborredelen känns lite knölig. Nu är min sjal så lång att (5,4m) så fickan är inte ivägen när jag knyter men jag funderar på en kortare och då börjar det ju spela roll...
Användarens profilbild
Av lingonben
Jag tog bort fickan då jag tyckte den mest var i vägen. Men jag läste om någon som bara tagit bort kardborren och då blir nog den mycket smidigare. Så långt tänkte dock inte jag innan jag sprättade! :roll:

Men fickan på Ringon använder jag däremot mycket. Men det är ju en helt annan sjal!
Användarens profilbild
Av elli
Jag tyckte de blev knöligt att knuta med fikan så de åkte bort andra dagen hopen bodde hos oss.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?