Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kamavi
Hej!
Jag ska köpa en ny sele för att jag och min man ska kunna bära båda våra barn samtidigt. Vi har en Ergo som vi båda är supenöjda med men jag är väldigt sugen på en Beco BWD den här gången. Men jag funderar på om jag är dum som köper en sele som jag inte provat när jag vet hur bra Ergon är? Den "vanliga" Becon har jag provat en snabbis och tyckte jag kändes likvärdig med Ergon, fast det är ju svårt att säga hur den känns efter en timme när man bara provat den några minuter.

Våra barn är 3,5 och 1,5 år gamla och jag är lite drygt 1,70 lång (fast med BWD´n spelar väl inte längden så stor roll om jag har förstått det hela rätt)
Hjälp mig att komma ur mitt beslutsångest-träsk!!!
Användarens profilbild
Av Camilla74
Om ni redan har en Ergo tycker jag absolut att ni ska satsa på en Beco!
De är ju supersnygga, och skulle ni av någon anledning inte tycka om den lär ni kunna sälja den och få i stort sett alla pengar tillbaka.
Av stayinshape
Hej!

Har burit med vanlig Beco i snart 3 månader och bär dagligen dottern i 2-3 timmar i omgångar.

Vi tar promenader på 45-60 minuter utan problem.

Enkel och lätt att sätta på och ta av : )

Beställde min BECO BWD idag!

Mvh En Nyfiken Pappa
Av Kamavi
Tack för era svar!
Det var så jag resonerade också men jag behövde bara lite medhåll!!! Vilket jag inte fick av min man. Han tyckte att vi lika gärna kunde köpa en begagnad Ergo, för den vet vi ju att vi tycker om att bära i och så skulle man ju komma liiiite billigare undan.
Men nu har jag bestämt mig för en BWD...måste bara välja vilken jag ska ha först!!! Men det lutar åt en Lacework...
Av stayinshape
Hej på dig!

Tror inte BWD finns i Lacework...då får du nog ta en vanligt Beco.

BWD kommer endast att tillverkas enfärgad i framtiden och världsmarknaden har endast ett fåtal i färg kvar...

Mvh En Nyfiken Pappa
Av Kamavi
Jo, det finns! :D
Det är en på väg hem till mig! Hoppas jag...det var i alla fall vad jag beställde! :?
Av stayinshape
Varifrån har du beställt?

Håller tummarna för att du ska få vad du vill ha : )

Mvh En Nyfiken Pappa
Av Kamavi
Den är beställd från sneglehuset, de hade flera olika BWD!
Av stayinshape
Vad fick du betala allt som allt i svenska kronor?

Ser även att det påstår att de kommer att få in fler i lager...konstigt då både återförsäljare och tillverkare hävdar att de inte kommer att finnas andra än de enfärgade.

Mvh En Nyfiken Pappa
Av Kamavi
Det blev ca 1150 SEK med frakten.
På Carnivalen står det att det kommer att komma in fler men det stämmer ej...sidan är väl bara inte uppdaterad. :?
Av stayinshape
Har du fått hem din Beco ännu?

Fick hem min BWD idag : )

Mvh En Nyfiken Pappa
Användarens profilbild
Av bright
jag lyckades få tag på en Lacework BWD i Sverige, men det blev en specialbeställning....

Tyvärr så kom vi inte överense Becon o jag - vi är mer sjalmänniskor, så nu ligger den ute under säljes.... :roll:
Av Kamavi
stayinshape skrev:Har du fått hem din Beco ännu?

Fick hem min BWD idag : )

Mvh En Nyfiken Pappa
Ja! Den kom i fredags så jag har använt den flitigt i helgen! Min lillkille älskar att sitta i den så det känns bra!
Är du nöjd med din?
Av stayinshape
Hej Kamavi!

Dottern har inte hunnit provköra den ännu, men jag provade den tom innan den åkte i tvätten och den satt som en smäck!

Känns som om midjebältet sitter bättre på denna modellen, men det kanske bara är en känsla. De längre vadderade axelbanden ser jag fram emot :D

Hur fungerar axelbanden för dig?

Dottern älskar ju sin gamla Beco, så jag tror att den här kommer att bli minst lika poppis!

Mvh En Nyfiken Pappa
Av Kamavi
Stayinshape:
Ja, de långa axelbanden är kanon. Jag har en Ergo sen tidigare och där får jag spännet mitt i armhålan och det trycker på någon nerv så ibland blir jag helt bortdomnad i armen. Det jag saknar på BWD´n som den vanliga Becon har är sättet man spänner axelbanden, jag gillade att man kundes spänna från två håll. Själva bärandet är jag jättenöjd med, det är mer detaljer runt omkring som jag saknar, tex blixtlås på fickan. Sen är det både bra och dåligt att huvan går att ta av. Igår råkade sonen somna när vi var och handlade, jag hade inte huvan med för det var inte alls sovtid för honom. Så när han väl somnade slängde han som en vante på min rygg...Så nu har jag lärt mig att man alltid bör ha huvan med!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?