Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Greta Garn
Som framgår av rubriken känner jag mig alldeles rådvill inför valet av bärsele. Jag är själv ganska kort (163 cm) och smal, men min dotter som är 8 månader är lång.

Jag har läst och läst och läst om de olika selarna, men jag behöver er hjälp. Snälla!! Vilken tror ni passar oss bäst. Lillskruttan älskar ju sjalen, men vi får inte riktigt till ryggknytningen, så nu tänkte vi komplettera med en sele.
Av Sisu
Av samma anledning som du började jag kika på sele....
Sutemin gick bort direkt pga banden korsas över bröstet och det lät inte så snyggt... *fåfäng eller nåt* :D

Provade Patapumen och Ergon live och konstaterade att Ergon hade liiiiite för långa band för att få Lilja supertight mot mig. Så det blev Patapumen, och den är precis lagom för mig, 162 cm, och Lilja - "normalstor" då 1-åring...
Användarens profilbild
Av April
Det bästa är ju att prova... Kanske på bärsjalsträff, eller via bärsjalsambassadör.

Jag har en Ergo som jag gillar välidigt mycket (den nya modellen) och den sitter jättebra på mig (164,5 cm lång ;-) och 36/38 i kläder... Så den nya Ergon blir min rekommendation! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag gillar min Sutemi. Den finns ju i olika storlekar så den är kanske lättare att få den att "passa". Dessutom gillar jag utseendet på Sutemin mer än på de andra två selarna.

När det gäller brösten så tycker jag inte att det är störande fast jag har 80 D nu när jag ammar. Min teori är att det inte är bröstens storlek som är avgörande utan deras form. Mina är ännu rätt fasta :D . Bröst som hänger över de korsade banden skulle jag inte våga visa mig med...
Användarens profilbild
Av April
Min teori är att det inte är bröstens storlek som är avgörande utan deras form. Mina är ännu rätt fasta Very Happy . Bröst som hänger över de korsade banden skulle jag inte våga visa mig med...
Fast jag tyckte liksom att brösten stod som strutar rakt ut och liksom stod i givakt för alla som gick förbi :lol: :lol: :lol: Inte att de hängde över...

Kram
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Då stämde ju min teori rätt dåligt :lol: Fast för mig funkar det iaf.
Användarens profilbild
Av Greta Garn
Nu har jag beställt en Patapum. :D Ska bli spännande att testa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?