Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Jag var hem till en kompis häromdagen och tittade på hennes nya sjal som hon hade köpt och blev jätteförälskad :heart: , jag vill ha en likadan, men vad är det för nåt????
Den var ganska tunnt vävd, med jättevackra lysande färger, och långa fransar som en rebozo.
MEN den hade inte nåt mönster som jag kan hitta nån annan stans, närmaste jag kan komma är multirand, men den hade liksom fler ränder och dom var tätare. Den var i flera röda(och oreanga) nyanser, typ.
Den var väldigt blank i ytan och inte sådär "ullig" som littel_me´s Rebozo är..... finns dom med olika ytor eller blir dom annorlunda när man tvättat dom??
Hon hade köpt den för typ 2-300 spänn nånting, på Blocket av någon i västerås som även hade en ringsjal till salu på samma annons (nån här?)
Ja,vet det hade varit lättare om det hade funnits en bild, men jag hade inte kameran med, Juh!
Senast redigerad av Sia den lör nov 24, 2007 19:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kan det ha varit en EllaRoo LaRae kanske?
Den har täta ränder i rött och orange.
Användarens profilbild
Av thanisa
Har ingen aning om vad det kan vara för sjal, men du fick mig att titta på blocket och vad roligt det vara att läsa annonserna man fick upp omman sökte på bärsjal. En del visste inte vad de pratade om när en bära barn sjal blev kallad för en vävd långsjal på 2,5 meter. Sen tror jag att en del på the nany wearer hade blivit förvånade över vad man kan köpa bära barn sjalar för här. Den billigaste var 100 kr. Många sjalar var rejält billiga och jag kunde inte låta bli att svara på en annons. Hoppas nu bara den inte blivit såld redan för det kan vara ett fynd jag gjort i så fall.
Av Sia
zmurfan skrev:Kan det ha varit en EllaRoo LaRae kanske?
Den har täta ränder i rött och orange.
För några ynka hundralappar??
Den har ingen etikett eller når märke, bara en bit lila band som mittmarkering.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Kan det vara en El Comal? :hmm: Fast just den randningen har jag inte sett. (Har iofs bara sett en enda El Comal - och det är min egen :wink: )

Jag har en i samma randning som lollipopen, men precis som du beskriver är den lite "blank" i ytan, med fantastiska färger & underbar lyster och tunn och med långa fransar som rebozon.
Min köpte jag också billigt på blocket. (men inte sååå billigt som din vän. :wink: )
Användarens profilbild
Av marlene
Vad jag förstår så är el comal, ella roo och amazonas antiqua samma sjal, bara lite olika namn. I galleriet på sjalbarn finns både ella roo och amazonas antiqua
Av Aelia
El Comal gissar jag på
Av Sia
Den har smalare ränder än lollipop, jag ska försöka åka dit och ta en bild nån dag, om jag hinner...
Av Sia
Här kommer en bild:
Bild
Ursäkta storleken på bilden, men visst är den vacker?
Användarens profilbild
Av mexanemma
Det är en mexikansk långrebozo "Röd Multirand"!

/Emma i Mexiko
Av Sia
Tack för svaret, jag har funderat på rebozo, men dom kan tydligen vara lite olika i både tygkvalité och fransknytning, jag gillar den här varianten mycket mer än dom vanliga "syntetluddiga".
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?