Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur lång måste en sjal vara för att vara en långsjal istället för kortsjal?
Jag fick en sjal från Tanzania av en kompis som var där och den är ca 3,5 m. Tidigare tänkte jag att jaha, vad ska jag med en kortsjal till men så testade jag om det funkar att knyta ryggsäck med den och det gick jättebra. Mycket bättre än med min rebozo som är 5 m. Kortsjalen är ganska bred, över en meter.
Sen är jag inte så förtjust i färgen heller, men har aldrig färgat något förut och vet inte riktigt vad som skulle blir bra på den. Nån som har några bra ideer?
Här kommer lite bilder, ignorera alla skrynklor på sjalen, den har varit flätad ett tag. Dålig bildkvalitet eftersom jag tagit korten med mobilen.

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av sofiutane
Hur breda resp. långa är dina kortsjalar?? Tänkte nog minska bredden lite. Sen funderar jag på lila kanske, tycker inte att färgerna nu går ihop så bra. Jag vill ju också ha prickarna kvar, men de borde väl vara kvar fast i lite olika nyanser bara???
Användarens profilbild
Av sofiutane
Ok, tack.
Ska kanske fråga nån om färgning under gör det själv.
Användarens profilbild
Av thanisa
Ser läcker ut. Jag funderar på hur en blå färg hade gjort sig. Då hade det antagligen blivit en gråblå basfärg och sen lila och gröna prickar på sjalen. Perfekt att ha en ryggsäcksjal, det är ju lite jobbigt när en vanlig långsjal blir alldelles för lång för den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?