Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mossanvit
Snart dags att införskaffa en vävd långsjal, och vill såklart att den ska vara fin :)

Gillar Didymos Julia väldigt mycket, men skulle hellre vilja ha en sjal som är rosa/grå, rosa/brun eller ljusblå/grå. Är den någon som vet om det finns sådana sjalar, och var jag i så fall kan hitta dem! Eller liknande...
Användarens profilbild
Av Isanna
På rak arm så kommer jag bara på Didymos Elisa, denär grå/rosa. Kolla på edenbaby.se . Den är vändbar och jag har för mig att den är med grå på andra sidan.
Användarens profilbild
Av thanisa
Det första jag tänker på är en juliette. Det är en rosa färgad lars. Då lars är gjord av bomulls som har olika färg kan den variera en del så juliette finns både rosa/grå och rosa/oliv. Några bilder på juliette

Bild

Bild

En rosafärgad silver wellen
Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Bild[/quote]

:love:

*Plockar upp hakan från golvet och torkar bort dregglet*
Användarens profilbild
Av thanisa
Isanna skrev:Bild

*Plockar upp hakan från golvet och torkar bort dregglet*[/quote]

Och jag har rosa färg hemma, en silver wellen som kommer imorgon missade leveransen idag. Saknar bara salt så är det att göra min egen. Tror dock jag testar silver som den är först ett tag.
Användarens profilbild
Av Isanna
thanisa skrev:Och jag har rosa färg hemma, en silver wellen som kommer imorgon missade leveransen idag. Saknar bara salt så är det att göra min egen. Tror dock jag testar silver som den är först ett tag.
Om din blir perfekt så SKA jag ha en! :eld:
Användarens profilbild
Av mossanvit
Oj! Juliette är ju jättefin! Speciellt den nedre av "julietterna"... Vad är det för sorts sjal då? Och var säljs de?

Gärna fler tips :)
Användarens profilbild
Av thanisa
Urspruget till juliette är en didymos lars fru fenomeas sjal till försäljning tror jag hade blivit en fin juliette. Sen ett rosa färgbad, på de amerikanska sidorna verkar det vara dylon's baby pink som används men jag tror att både nitor och herdins textilfärg skulle ge ett bra resultat.
Användarens profilbild
Av mossanvit
Björn är också väldigt fin.... (Lyckas inte med att citera, vet inte om det är för att jag har Mac?) Och att färga vågar jag nog inte ge mig in på, jag brukar misslyckas med allt som har med textilier att göra...

Skulle vilja ha Björn ändå, men det tillåter inte ekonomin :(
Användarens profilbild
Av mossanvit
Aha, så om jag vill ha en Juliette så måste jag färga själv...

Kanske kan lyckas med det då, nu när jag fått tips på färg och allt! Men jag måste ju fundera...
Användarens profilbild
Av Elina
om du vill ha hjälp med att färga så finns det måååånga ( jag bland annat ) som färgat en hel del sjalar. Så det är bara att ställa en fråga tex under "gör det själv" med mer tips om hur du ska göra...

Lycka till, tycker oxå att den sjalen var gryyymt snygg!
Användarens profilbild
Av mossanvit
Tack för tipset Elina, det gör jag nog när det blir aktuellt!
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Bild

*Plockar upp hakan från golvet och torkar bort dregglet*[/quote]den var väldigt fiiin :love:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:den var väldigt fiiin :love:
Eller huuuur?! :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?