- mån sep 10, 2007 12:25
Meddelande från Tiny Tots:
"VIKTIGT! VIKTIGT! VIKTIGT!
Nu har jag fått svar på varför det är andra spännen.
En del av BWDerna tillverkades i en annan fabrik i USA och i den fabriken så har man enbart tillgång till de spännen som bright har på sin sele.
De Beco BWDs som har detta spänne är: Kimono, Carnival, Lacework, Sky Temple, Espresso och Metro Black.
De kommer att specialtillverka förlängingsbälten med likadana spännen och skicka till oss så att vi har till försäljning om någon skulle behöva ett midjeförlängningsbälte.
Viktig information om ni ska köpa ett midjeförlängningsbälte till er Beco BWD av oss:
Berätta för oss att det ska vara till en BWD och ange även färg så att vi skickar rätt spänne.
Självklart kommer den här informationen att komma upp i webbshoppen också, men tiden räcker inte till just nu."
---------------------------------------
ursprungligt meddelande:
Beställde en Beco BWD förut och har inte riktigt kommit underfund med den
. Kom på att jag ska nog testa med förlängningsbälte till midjan, kanske det gör skillnad. Döm om min förvåning när det damp ner i brevlådan och spännena inte gick att sätta ihop. Det verkar som om de ändrat standard..
(bilderna där min hand är med är på själva selen)
mitt "honspänne":

förlängningsbältets "honspänne":

mitt "hanspänne": (ska alltså passa ihop med spännet på bilden ovanför)

förlängningsbältets "honspänne": (ska alltså passa ihop med mitt "honspänne")

dessa två skulle alltså passa ihop med samma slags "honspänne"
:
jag lovar....de passade lika illa ihop som det ser ut...
"VIKTIGT! VIKTIGT! VIKTIGT!
Nu har jag fått svar på varför det är andra spännen.
En del av BWDerna tillverkades i en annan fabrik i USA och i den fabriken så har man enbart tillgång till de spännen som bright har på sin sele.
De Beco BWDs som har detta spänne är: Kimono, Carnival, Lacework, Sky Temple, Espresso och Metro Black.
De kommer att specialtillverka förlängingsbälten med likadana spännen och skicka till oss så att vi har till försäljning om någon skulle behöva ett midjeförlängningsbälte.
Viktig information om ni ska köpa ett midjeförlängningsbälte till er Beco BWD av oss:
Berätta för oss att det ska vara till en BWD och ange även färg så att vi skickar rätt spänne.
Självklart kommer den här informationen att komma upp i webbshoppen också, men tiden räcker inte till just nu."
---------------------------------------
ursprungligt meddelande:
Beställde en Beco BWD förut och har inte riktigt kommit underfund med den

(bilderna där min hand är med är på själva selen)
mitt "honspänne":

förlängningsbältets "honspänne":

mitt "hanspänne": (ska alltså passa ihop med spännet på bilden ovanför)

förlängningsbältets "honspänne": (ska alltså passa ihop med mitt "honspänne")

dessa två skulle alltså passa ihop med samma slags "honspänne"

jag lovar....de passade lika illa ihop som det ser ut...

Senast redigerad av bright den lör sep 22, 2007 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Tjejer modell 0009 och 0705.
"våra barn sprattlar i magen på oss, många år efter vi har fött dem..."
MT-Grön Camo, Didy-Wellen Granat, SkrynkelGås-TurkosBlå o Natur
"våra barn sprattlar i magen på oss, många år efter vi har fött dem..."
MT-Grön Camo, Didy-Wellen Granat, SkrynkelGås-TurkosBlå o Natur