Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
Meddelande från Tiny Tots:
"VIKTIGT! VIKTIGT! VIKTIGT!

Nu har jag fått svar på varför det är andra spännen.

En del av BWDerna tillverkades i en annan fabrik i USA och i den fabriken så har man enbart tillgång till de spännen som bright har på sin sele.

De Beco BWDs som har detta spänne är: Kimono, Carnival, Lacework, Sky Temple, Espresso och Metro Black.

De kommer att specialtillverka förlängingsbälten med likadana spännen och skicka till oss så att vi har till försäljning om någon skulle behöva ett midjeförlängningsbälte.

Viktig information om ni ska köpa ett midjeförlängningsbälte till er Beco BWD av oss:
Berätta för oss att det ska vara till en BWD och ange även färg så att vi skickar rätt spänne.

Självklart kommer den här informationen att komma upp i webbshoppen också, men tiden räcker inte till just nu."

---------------------------------------
ursprungligt meddelande:

Beställde en Beco BWD förut och har inte riktigt kommit underfund med den :hmm: . Kom på att jag ska nog testa med förlängningsbälte till midjan, kanske det gör skillnad. Döm om min förvåning när det damp ner i brevlådan och spännena inte gick att sätta ihop. Det verkar som om de ändrat standard.. :shock:

(bilderna där min hand är med är på själva selen)
mitt "honspänne":
Bild
förlängningsbältets "honspänne":
Bild
mitt "hanspänne": (ska alltså passa ihop med spännet på bilden ovanför)
Bild
förlängningsbältets "honspänne": (ska alltså passa ihop med mitt "honspänne")
Bild

dessa två skulle alltså passa ihop med samma slags "honspänne" :roll: :
Bild :mitvit:
jag lovar....de passade lika illa ihop som det ser ut... :wink:
Senast redigerad av bright den lör sep 22, 2007 21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bina
Ergos bältesförlängare passade
Av Corpset
Har du mailat dem om det? De brukar vara ganska snabba på att svara på mail.
Användarens profilbild
Av annemi
:shock: va knasigt
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bina skrev:Ergos bältesförlängare passade
men vilken typ av spänne har du på din sele då?

så inte regons förälängningsband passar till becons förlängningsband för då fyller ju funktionen....dåligt...?
Användarens profilbild
Av bright
Corpset skrev:Har du mailat dem om det? De brukar vara ganska snabba på att svara på mail.
jodå...de håller på att kolla upp det hela....det lustiga är att när de testade bältet med de selar de har på lagret så passade spännet...mao så verkar det som om det bara e min BWD som har de andra spännena...

bina:...hur se ergons spänne ut, hona/hane? som de jag håller i eller som de andra?
Användarens profilbild
Av bright
Corpset skrev:Har du mailat dem om det? De brukar vara ganska snabba på att svara på mail.
jodå...de håller på att kolla upp det hela....det lustiga är att när de testade bältet med de selar de har på lagret så passade spännet...mao så verkar det som om det bara e min BWD som har de andra spännena...

bina:...hur se ergons spänne ut, hona/hane? som de jag håller i eller som de andra?
Användarens profilbild
Av Bina
min bwd och ergoförlängare är så som din förlängare, alltså inte som din bwd :hmm:
Användarens profilbild
Av bright
Bina skrev:min bwd och ergoförlängare är så som din förlängare, alltså inte som din bwd :hmm:
....precis som de andra som finns på lager hos Tiny Tots mao...

(jaha..då var man annorlunda igen då.... :roll: :wink: sjalar, mkopp o konstigt spänne :lol: )
Användarens profilbild
Av Bina
bright skrev:(jaha..då var man annorlunda igen då.... :roll: :wink: sjalar, mkopp o konstigt spänne :lol: )
:Hahaa: vi gillar dig ändå :wink:

Hoppas det löser sig!
Användarens profilbild
Av bright
Bina skrev::Hahaa: vi gillar dig ändå :wink:
tack! :rodna:
Användarens profilbild
Av Isanna
Hoppsan vad kvasigt då! Hoppas att din hona finner sin hane tillslut iallafall!
Användarens profilbild
Av Kate
Har du ett kort på Becons honspänne också?
Av Corpset
bright skrev: jodå...de håller på att kolla upp det hela....det lustiga är att när de testade bältet med de selar de har på lagret så passade spännet...mao så verkar det som om det bara e min BWD som har de andra spännena...
Eftersom alla BWDs med mönster är "specialare" så kanske de helt enkelt fick slut på rätt sorts spänne. Om möjligt så får de väl specialtillverka en bältesförlängare åt dig. :D

Posta gärna eventuella svar du får ifrån dem. :)
Användarens profilbild
Av Kate
Corpset skrev:
Posta gärna eventuella svar du får ifrån dem. :)
Jag är ju här i tråden så det går ju bra att prata med mig direkt. ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?