Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Carina
Jag undrar om ABC-sele och fyrkantssjal är samma sak? Vad är det annars för skillnad?
Användarens profilbild
Av April
Jag tror det :?

Någon annan som kan svara med 100% säkerhet ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag är inte särskilt hundra heller, men jag hade fattat det som att en fyrkantssjal är mycket mera av ett stort tygstycke med korta remmar. En ABC (eller i alla fall blev min sån..) är ju lite tyg med långa remmar.
Användarens profilbild
Av emmahawk
Jag skulle svara att det är det svenska ordet och det svengelska : fyrkantssjal och Asian Baby Carrier-sele. Använder själv lite slarvigt båda, men fyrkantssjal (el en översättning av ABC, asiatisk bärsele) är nog mer korrekt... Samtidigt kan man ju tycka att det inte är korrekt alls med ABC eftersom det inte inbegriper podeagi(koreansk) eller onbuhimbo(japansk) vad jag vet. Ok, slutpladdrat och dags att sova tror jag bestämt! :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Carina, jag har ju en sakara, som är en typ av fyrkantssjal, den kan jag ta med mig till sjalträffen, så kan du ju kolla på den.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är samma sak, men som Emma påpekade är det en smula ologiskt. För att ytterligare öka förvirringen finns traditionella fyrkantsjalar även i Afrika och europa, vår egen skinnbög är ett exempel. Minns inte om jag sett nåt sånt i nord- och sydamerika dock. :D

Så på det hela taget är fyrkantsjal kanske ett bättre namn än ABC... bara att det låter mer som ett fykantigt tygstycke, typ sarong. Om man menar den kinesiska stilen på ABC är "Mei Tai" ett snävare begrepp än både fyrkantsjal och ABC.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?