Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Jag med!!
Användarens profilbild
Av Mamin
Å vad jag önskar att jag kunde få svara på den frågan.. Min färg som jag beställde var inte med i leveransen och det går inte att svara på när den kommer :( Men men inte så mycket att göra, nån gång kommer den.. Hoppas jag.. :)
Användarens profilbild
Av emmahawk
i väntan på att det kommer mer info så flikar jag in att vi gillar vår (sambons) XO. Sambon som är bred upptill och lång passade inte alls i vanliga becon. Dessutom går den att anpassa ytterligare även för mig som är ganska liten på överkroppen. Så vad jag sett av detaljerna på bwd verkar det helt klart kunan vara många fördelar. Och nu fortsätter vi spänt väntan på en riktig rapport! :lol:
Användarens profilbild
Av annemi
Jag vill också vet ju.... :roll:
Användarens profilbild
Av Mia
vad ar XO emmahawk?
Användarens profilbild
Av emmahawk
Mia skrev:vad ar XO emmahawk?
det var den varianten de tog fram för, hmm..kan det vara ett drygt år sedan...?, och sen inte hade möjlighet att fortsätta med då den tydligen var för tidskrävande att tillverka om jag förstod det rätt. Den var tänkt att passa de som låg utanför den vanliga becon storleksmässigt både större men också kortare om jag minns rätt. I jämförelse ´med den vanliga becon så går den att justera mer i axelbanden samtidigt som polstringen är längre. Om inte maken räntiväg på fotbollsderby så hade jag kunnat försöka visa bild. Å andra sidan är jag ju solo efter att barnen somnat så jag kan ju roa med en bild bara för skojs skull i väntan på att det kommer mer substansiell info... :lol:
Användarens profilbild
Av mafalda
Jag gillar min beco BWD :loving:

Stoppningen i axelbanden räcker runt armhålorna, vilket inte är fallet med patapumen där jag får spännet mitt under = obekvämt. Det känns skönt att banden sitter runt barnets rygg som ett extra stöd. Jag gillar att den är högre än patapumen. Fickan är ju inte mycket att hurra för då knappt huvudstödet får plats :roll: Den är snygg :love: Den går att vika ihop då bältet är uppdelat i tre delar och det finns ett band så man kan fästa ihop den (som den nya patapumen typ).

Jag har aldrig provat någon annan beco och köpet var en ren chansning, men jag är riktigt nöjd såhär långt.
Användarens profilbild
Av Måsen
Snart kan jag skriva om vad jag tycker om Beco bwd. :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
Måsen skrev:Snart kan jag skriva om vad jag tycker om Beco bwd. :lol:
:app: ja nu får vi hoppas att vi blir nöjda :mrgreen: vilket bekymmer du hade... jag följde dig spänt :D
Användarens profilbild
Av Måsen
Bina skrev:
Måsen skrev:Snart kan jag skriva om vad jag tycker om Beco bwd. :lol:
:app: ja nu får vi hoppas att vi blir nöjda :mrgreen: vilket bekymmer du hade... jag följde dig spänt :D
Ja, det var lite nervöst en stund. :oops:
Men det gick ju bra. :lol:
Av stayinshape
Hej!

Beställde min Beco BWD idag...så om ett par dagar så : )

Mvh En Nyfiken Pappa
Användarens profilbild
Av Mia
Vad kul!
Nu vet jag ju att fler har fatt prova sa fram med synpunkter!!
Användarens profilbild
Av mafalda
Jag har en ny synpunkt - en sak jag märkte idag. I går fick min kompis prova selen och eftersom hennes lille knodd är så liten ändrade jag spännet på ryggen till det översta läget. Allt väl så långt.

Men idag såg jag att där jag haft spännet, på mitten, var tyget ruggat av kardborren som ska hålla spännet på plats. Inte bra :evil: Jag ska ändra det på något vis, sy om så att det bara är kardborre under kanalen. Men det borde ju tillverkaren tänkt på :roll:
Av Käthe
Mafalda, det låter mycket intressant att du tycker att Becon är bekvämare än patapum pga spännenas placering - jag blev besviken på Ergo därför att spännena satt så dumt, och de är ju lika. Men är den bekväm runt armhålorna både i rygg- och magläge? Och spelar det roll hur stort barnet är för den sakens skull, alltså blir det skillnad var spännena hamnar? Förresten - när kan man börja bära i en Beco?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?