Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av HeidiY
Hejsan!
Jag är helt ny i sjal världen och det känns som det är en hel vetenskap med allt det innebär:? :)
Jag har endast vart i kontakt med LOMA :?: en trikåsjal tror jag att det är, som jag fick låna från bvc. Den var jätteskön att bära min lilla dotter i.
Men nu börjar hon väga en del (5,5kg) och nu på slutet började sjalen töja ut sig kan man säga när jag burit henne där ett tag.
Så nu är jag ute efter en vävdsjal.
Vad finns det att tänka på innan man köper? Jag är 160cm lång och ja, är inte så smal men inte så stor heller.. mittimellan kan man säga efter man nyss fått barn :wink:

Massor med bra tips och info mottages GÄRNA! :D
TACK PÅ FÖRHAND!! :D
Användarens profilbild
Av Anso
Hej och välkommen!
Har du möjlighet så gå på en sjalbarnsträff så får du se många sjalar i verkligheten.
Välj en färg som du trivs med, kolla sedan runt vad det finns för olika märken som har den färgen. Det är rätt viktigt att välja en färg man trivs med eftersom sjalen blir som ett klädesplagg.

Grunna lite på om du vill ha randigt eller inte, någon speciell färg och så kan vi ge dig lite mer förslag utefter det. :D Det finns måååånga fina sjalar att välja bland som du antagligen har upptäckt.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag håller med Anso - det viktigaste är att du tycker färgen är fin!! Annars är nog alla diagonalvävda sjalar bra! :wink:

Och så måste jag bara säga: Vilket toppen-BVC som lånar ut trikåsjalar :vågen: :tumsup:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å jag håller oxå med föregående talar.
Välj en sjal som du tycker är snygg framför allt. Det är inte så stor skillnad på de olika sjalarna.
Men tex rebozo, gauze, mimmis krinklade och så har jag säkert glömt några.
De är lite tunnare sjalar och ger oftast inte lika bra avlastning som en diagonalvävd sjal bla easycare, didymos, hoppediz, bebina mm.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?