Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sjalotta
Hittade annons på blocket http://www.blocket.se/view/5869965.htm? ... c=1&city=0 och gillade färgerna, skulle bara kolla vad en Ella Roo kostar ny och så snubblade jag över dessa bilder:

Ella Roo Christiane: http://www.babyhip.se/Bilder/dubbelkryss8christiane.jpg

Amazonas Antigua stil: http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/a ... ntigua.htm

Det är ju exakt samma tyg! Hmmm, är det samma sjalar de säljer under olika namn, eller är det bara exakt samma färgställning?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Såg ju onekligen ut att vara exakt samma färger.
Hmm... min sjal liknar de väldigt mycket den med.
Bild
Bara lite ljusare färger...
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Jaaa... fast de andra är ju EXAKT samma, din liknar dem, som sagt ;-) *petnoga*

Vad är det för sjal du har då? Hemsydd? I så fall, var fick du tag i tyget??
Användarens profilbild
Av diddeldi
vad jag har förstått så är det samma. de känns i alla fall likadana i tyget, har inte jämfört just de färgerna i verkligheten.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sjalotta skrev:Jaaa... fast de andra är ju EXAKT samma, din liknar dem, som sagt ;-) *petnoga*

Vad är det för sjal du har då? Hemsydd? I så fall, var fick du tag i tyget??
Jopp hemsydd sjal har jag. "Hittade" tyget när vi gick igenom sambons morföräldrars dödsbo. Mormorn köpte tyger i parti och minut för hon skulle sy men sydde aldrig. Fanns ca 60 meter dubbel lakansväv med. Nu finns det bara ca 45 meter kvar av det. Har sen en stor tv-låda med blandade tyger.

Hoppas nån har nåt bättre att säga om de där sjalarna som är lika. Jag tittade och tittade och blev bara förvirrad av dom. Olika namn men samma färger och ränder. :roll: :?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har ju en sån, har bestämt mig för att det är en ella roo :D Men på bilderna ser det ut som att ella roon är snäppet klarare färger fast med min är det OMÖJLIGT att få till färgerna på bild som den ser ut på riktigt. Jag har en bra kamera men oftast ser den ljusblå ut på bild :shock: Fattar inget...för i verkligheten är den rätt mörk o klar i färgerna...
Användarens profilbild
Av mojsan
..har diskuterats innan, och det verkar som att ellaroo o amazonas antigua ÄR samma sjal, El Comal eller Perraja (?) men att de heter olika här i norden. De har ju lite olika färgställningar oxå, förutom christiane/stil då. Tror Anna har kännt på båda, och skulle kunna ge besked.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tror att det är som Lin säger, för jag har heller aldrig hittat någon skillnad på dem. Färgerna kan skilja lite (utom nämnda sjalar då) men mönstrerna är verkligen exakt samma (kolla på de rutiga så förstår ni vad jag menar.)
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Oki, tack för att ni engagerade er i min nyfikna fråga. Måste nog gå in och kolla hur ni har röstat om dem också.. :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?