Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tre töser
Hej på er alla här!!

Ska snart antagligen ha en tredje bebis å undrar då vad man ska ha?? Har haft bärsele till de andra men har hela tiden varit sugen på en sjal.. Men det är ju en djungel...
så nu är frågan vad ska man välja för sort.. Jag är kort å sambon låång, så vi måste ha en som passar till båda..

Så är det någon som kan tipsa om någon bra sjal?

Tack tack :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag bar mina 3 första i bärsele o nr 4 i sjal. oooh vad jag önskar att jag upptäckt sjal världen tidigare 8)

en mysig trikåsjal är vad du ska ha först absolut tycker jag.

sen beror det lite på årstid o om du är varm av dig eller frusen vilken sort du ska ha.

trikåsjalen är 5-5,5 m så den passar både dig o mannen kanon. :wink:

satsa på sjal säger jag i alla fall, jag har inte ångrat det en sekund :heart:
Användarens profilbild
Av cutypie
Hej och välkommen!

Jag hade en Sino trikåsjal för lillebror (BabyBjörn och bärstol för storasyster :roll: ) och var helnöjd.
Mycket gosig och lätthanterbar.
Min make bär sonen nu mycket i en bärpåse fast det funkar kanske inte så bra för er om ni är väldigt olika i kroppsbyggnaden.
( :D går bra endå om han är lång och smal och du är kort och fluffig :D )
Man behöver bara sätta in barnet och det är såå bekvämt hälsar han.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Ju fler sjalar desto enklare att välja :wink:
Till en liten spädis är trikå oslagbart. Sino om det är en svalare du vill ha och typ tricot-slen om varmare. Så gjorde jag. Sen finns ju Bali baby strech som är fin med, har dock inte haft sån själv.
Av de vävda är det egentligen färgen som får avgöra. Tycker jag i vart fall.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag (och många med mig) tycker att trikåsjal är överlägset till småttingar!

Men vilken man ska välja :roll: det är en smaksak egentligen, det finns tunnare, tjockare, smalare, bredare, dyrare och billigare :D

Själv har jag testat Sino som är en tunn, ganska dyr men helt uuuunderbar :love: och Bali baby strech som är ungefär lika tunn som sino men inte lika strechig, lite stadigare alltså, vilket underlättar om man vill trikåmysa med lite större barn :wink:

Sen finns huuur många som helst! Baby bundler, moby wrap (som jag har förstått är en väldigt prisvärd sjal) marimekko (hos pepplon), tricot-slen, mam eco, kari-me mfl...

Känn efter vad du skulle vilja ha sval/varm/vad ekonomin tillåter och sålla där efter, lycka till :wink:
Av tre töser
Hmm tack för tipsen!! Nu har jag förstått att det är en trikå jag bör köpa men hur i all världen ska man kunna välja bland alla sorter?? Finns ingen affär här där jag bor som säljer å ingen jag känner som har en.. Dvs noll erfarenhet å inget prova på...

:?

har ju letat lite på alla sidor men alla är ju så himla bra verkar det som .. Ska man bara chansa..

Å Om bäsen kommer i maj så bör man ju alltså ha en tunn och sval sjal.. Eller?? Oj oj oj tur att jag har ett antal månader på mig att hitta!! :lol:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Instämmer med vad som tidigare sagt. Det absolut mysigaste till en liten nyfödd är en trikåsjal :heart: Välj en i en färg du tycker om :wink:

Vill du titta närmare på olika trikåsjalar innan köp så rekommenderas sjalträffarna (kolla under den rubriken om det ordnas en träff i närheten där du bor, annars lägg ut en egen tråd, eller kolla om det finns någon bärsjalsambassadör i din närhet).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?