Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hellobello
Jag är ganska kort och har fått vira provade sjalar ganska många varv runt mig:-). Nu då jag står inför att köpa en begagnad av något slag funderar jag på om jag måste lägga någon vikt vid sjalens längd, eller om det går att korta av den på något smidigt sätt, trots de avsmalnande ändorna? Jag väger en Hoppediz av den längre modellen mot en sino eller en kort minimundus...har fått för mig att minimundusen är lite "sladdrigare" än de övriga. Stämmer det?
Användarens profilbild
Av frida
Man kan ju alltid klippa av och fålla :) Annars tycker jag det är snyggt att lägga knuten på höften och låta ändarna hänga långa. Har inte jättekoll på Minimundus VS de andra men minimundus sjalar är riktigt fina :D
Användarens profilbild
Av Beckah82
Min ena trikåsjal är lite FÖR lång så den drar jag bak på ryggen och knyter den där istället. Eller så gör jag en rosett fram.

Men den har ovanligt smala ändar tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?