Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag mailade och frågade om den. Det skulle gå bra att beställa en men det gjorde jag aldrig (fråga inte varför) och nu verkar dem inte finnas annat än som kortsjalar.
Användarens profilbild
Av jag71
Lin skrev:
jag71 skrev:Jag mailade och frågade om den. Det skulle gå bra att beställa en men det gjorde jag aldrig (fråga inte varför) och nu verkar dem inte finnas annat än som kortsjalar.
Neeeej säg inte så! :( Jag ville ju ha en sån där långing på 4,7. :(
De får börja väva nya till oss! :this:
Hojta till om du ska beställa en så får jag fundera på om jag inte också behöver en, skrutt grät ju faktiskt när jag skickade iväg mitt norrsken. Om dem nu finns att få tag på, kanske måste maila och fråga igen. :lol:
Av akringen
Her er mitt nye Norrsken :) Har desverre ikke actionbilde ennå...
Bild
Användarens profilbild
Av Nova
Så snygg den nya randningen var! :shock:
Användarens profilbild
Av annemi
:love:
Av akringen
Nova skrev:Så snygg den nya randningen var! :shock:
Jeg liker faktisk den gamle Norrsken bedre... :oops: Visste ikke at det var slike striper da jeg bestilte, så jeg ble litt lei meg da de kom. Men det blir finere og finere for hver dag :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Ååååh vad fin den var!
Användarens profilbild
Av annalys
Vad knasigt, jag har också varit sugen på den nya, men dels inte egentligen haft något behov, och dels väntat för att den helt skulle ersätta den gamla. Men den ska alltså inte göra det?

Å andra sidan har jag en Easy hav, och den är rätt lik iom att den också är blå, så jag har inte helt bestämt att jag vill ha båda, eller om jag hellre skulle köpa något annat (eller att jag klarar mig med det jag har... :roll: )
Av akringen
Lin skrev:
akringen skrev:
Jeg liker faktisk den gamle Norrsken bedre... :oops: Visste ikke at det var slike striper da jeg bestilte, så jeg ble litt lei meg da de kom. Men det blir finere og finere for hver dag :)
Var köpte du din från? Var det nyligen så att de kan ha kvar fler?
Jag älskade färgerna på min gamla, men har alltid föredragit den här typen av randning, så redan innan den nya randningen kom gick jag och funderade på varför de inte hade en sådan randning på Norrskenet också. :lol:
Den är så fin! Tror nog den intar högsta platsen på sjalönskelistan nu. :app: Om man kan få tag på en någonstans... :roll: :wink:
Det ble bestilt gjennom www.krusedull.net (norsk nettbutikk) Hun skulle bestille opp flere sjal, og lot oss legge inn spesialbestillinger. Hun har desverre ikke noen Norrsken i butikken sin... :(
Användarens profilbild
Av thanisa
Lin skrev:
akringen skrev:
Var köpte du din från? Var det nyligen så att de kan ha kvar fler?
Jag älskade färgerna på min gamla, men har alltid föredragit den här typen av randning, så redan innan den nya randningen kom gick jag och funderade på varför de inte hade en sådan randning på Norrskenet också. :lol:
Den är så fin! Tror nog den intar högsta platsen på sjalönskelistan nu. :app: Om man kan få tag på en någonstans... :roll: :wink:
Går att köpa från easycare direkt. De har ju onlineshop och österrike är med i eu så några tullar behöver man inte oroa sig för. Verkar finnas både i 4,7 meter och 5,2 meter. Jag gillar också den nya randningen bättre än den gamla.
Av akringen
Her er vårt første actionbilde med Norrsken :)
Bild
Användarens profilbild
Av Nova
akringen skrev:Her er vårt første actionbilde med Norrsken :)
Bild
Men åh, så fint! :app:
Användarens profilbild
Av Lydia
*Phu* Vilken tur, jag tycker att den vanliga randningen är snyggare! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?