Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LisaMarie
Jag är ute efter en vävd långsjal som jag endast kommer att bära i vid vackert väder eller inomhus. I takt med att magen växer kommer jag att bära mer och mer på ryggen.

Jag har idag en ganska ny Groddy sommarsjal men tycker att den dels är något för varm, och sedan något för "stel". Behöver den användas och tvättas några gånger till tror ni?

Vad rekommenderar ni för sorts sjal till mig? Vad för längd behöver jag ha? (Är nu en strl 36/38, men som sagt med en växande mage...)
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Vackert väder och inomhus skulle nog betyda tunn och sval sjal tänker jag. Röstar för en BAli baby breeze. Har en i färgen psyche och en i freya själv. De är jätte mjuka från början, svala och ursnygga dessutom. Annars är väl gamla godingen gås bra. Men den är ju enfärgad. Så en smakfråga kanske?
Längden: jag har den längsta längden i min sjal. Lilltjejen är ett år och jag har stl 38/40.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Eller kanske en calin bleu gauze? Eller en Amazonas Carry Sling? Nackdelen med så kallade svala sjalar är ju dock att de avlastar sämre än andra vävda, värt att tänka på..

När det gäller längden borde du klara dig med 4,6-4,7 m :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
Bali Baby Breeze avlastar nästan lika bra som diagonalvävda, tycker jag.
Har inte burit i Gåsen, kan inte säga något om den.
Användarens profilbild
Av jag71
mimmis krinklade
Användarens profilbild
Av LisaMarie
:lol: :lol: Vad bra, då fick jag lite att välja på! Jag skulle helst vilja ha en tunn, sval sjal som fortfarande avlastar riktigt bra... Ska surfa runt och kolla lite på de sjalar ni har nämnt!

Tack!
Användarens profilbild
Av tesoj
Rebozon är tunn och sval. Bar själv med den i 6 timmar i helgen. Lilleman väger 11 kg och det gick hur bra som helst.
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Precis som så många redan nämnt. Man får ge avkall på komforten lite. Men jag tycker inte att det är så farligt ändå. Bär en 9.5 kg ettåring i bali baby breeze utan problem. Som längst har vi nog gått 2 timmar i ett löp. Så jag tror det funkar rätt ok.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag säger Amazonas Carry Sling. Innan jag köpte den funderade jag på om Marlene verkligen inte överdrev så som hon lovordade den, och nu har jag haft en några månader och jag inser att hon vet vad hon pratar om :D.

Den är fantastiskt tunn och smidig och avlastar bra tycker i alla fall jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?