Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carmina
Nu har jag nästan bestämt mig för en Easycare :oops: Men vilken längd ska jag välja? Jag är 178cm lång. Vill kunna knyta dubbelt omslut på ryggen (heter det så?) och fram. Räcker det med 4.6? Tycker det verkar så konstigt med deras längder, krymper de mycket - någon som vet?
Användarens profilbild
Av Mia
Hur stor är du? Hur stort är barnet?
Jag har en 4.2 som är 4.5-4.6m. De anger minimilängd! Med denna sjal kan jag knyta omslut med knut på ryggen och med liten bebis i. Jag är 185 lång, stl L ca 40/42 upptill.
Alltså om det inte stör dig att ha en liten "svans" i sidan, vilket jag kan tycka är fint! - Så köp 4.7! Tyvärr gör det underbara materialet att de inte kan Lova längd och du vet ju inte om din 4.2 bara är 4.2 och då blir den nog kort. Om du inte är Väldigt smal, då kan du chansa på en 4.2, det går ju att sälja :wink: Och en 4.7 går ju alltid att klippa av ngn dm! :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Lin skrev: Men jag tror nog att de flesta klarar sig med en 4,6a. Vill du bära barnet på magen och ändå ha knuten på magen (alltså ha sjalen ett varv extra om midjan) då behöver du dock en 5,2a. :D
Instämmer!
Har själv en 4,7:a men den är 4,9 lång och med den knyter jag på ryggen vid xomslut och får då ca 30 cm kvar på varje ände. (177 cm lång, 61 kg, strl 38 sisådär). Skulle nog gå att knyta även en 4,2:a på ryggen men då skulle de bli korta ändar över, jag gillar att det blir lite svans kvar.
Av carmina
Jag _tror_ jag förstår. Jag är 178 lång, 65 kg, strl 42, ganska smal men med stor byst som tar plats :oops: ... Mitt barn är 8 månader, drygt 8 kg (men jag vill ju kunna bära henne länge till). Då borde en 4.6 räcka väl?Fattar jag det rätt att sjalen då kan vara _från_ 4.6 meter och kanske någon dm till eller? Känner mig lite lätt förvirrad, får väl skylla på amningen igen :D
Användarens profilbild
Av Mia
Ja Easy är 3.6/7? eller 4.2 eller 4.7 eller 5.2 och det är den minsta längden sjalen kan krympa till. När du får den är den 50 cm längre, innan tvätt. Kör på en 4.7 tycker jag! Vilken färg?
Av carmina
Ja, vilken färg? De är ju så fina allihop! Lava eller Norrsken tror jag. Hjälp mig med argument varför jag ska köpa den allra dyraste sjalen! Det finns ju en uppsjö sjalar som säkert funkar lika bra, men nu har jag fått för mig att en Easy är svalare och skönare. Har ju egentligen ingen aning...

Förresten, ska de tvättas före användning?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?