Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Filura
Amazonas Brazil, hur är den?
Den är ju billig och så... har någon testat den?
Av Filura
Ja, jag satsar nog på att hitta en beg. storch. Verkar bäst nu när det ska bli höst o vinter dessutom.
Användarens profilbild
Av Eld77
Man får vad man betalar för. :-)
Den är snygg och mjuk, men om man jämför med en dyrare sjal (t ex min nya Bebina...) så känns den rätt otymplig. Det är mycket tyg att jobba med, lite svår att få till och så blir knuten stor. Tyget är mjukt och gosigt, men lite tjockt, glider inte så bra och den kunde stretcha bättre.

Vill man ha en billig prova-på-sjal kan man köpa en sån, men har man bestämt sig för sjal är det nog bättre att lägga lite mer pengar och köpa t ex en Hoppediz eller Stork.
Användarens profilbild
Av mojsan
..håller helt med de andra, min brazil var min första vävda långsjal, och såhär i efterhand skulle jag ju inte tagit den som första sjal. Har svårt att skiljas från den, dock, och den är ju luftig och lite fast sådär, så den får funka som slask-sjal när sjalen behöver ha funktion exv som picknickfilt, eller liggande i bilen utifallatt osv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?