Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har nu burit Hanan (4 mån) i nya Ergon, både hon och jag gillar den enormt, speciellt nu hon har varit snuvig och har svårt att sova men i Ergon sover hon gott (jag bär på magen). Men ibland känns det som ett projekt att ta fram den om man bara ska bära en kort stund här hemma, därför blev jag nu sugen på en sjal som man skulle kunna smidigt ta på sig och bära henne typ när man lagar mat eller så. Däremot är Ergon suverän när man är ute och promenerar med henne.

Har kikat runt lite, Hoppediz intresserar mig, skulle det i så fall vara 4,6 lång (har förstått att den är bäst om man vill bära på magen).

Vad rekommenderar ni till en sådan här nybörjare?
Användarens profilbild
Av Ezereht
Låter mer som att en ringsjal skulle passa. För en långsjal tar lika lång tid att ta på sig som en sele skulle jag säga.

En ringsjal är ju ganska bra för kortbärande, som gå ur bilen, handla mat, in i bilen. Eller laga mat kanske. Ner i tvättstugan. Jag använder ringsjalen mer än lånsjalen nu när vår son är 9 månader. Långsjalen har jag mest om jag vet vi ska vara ute en stund, eller att jag verkligen behöver båda händerna, som när jag går ut med hunden.

Men om du verkligen vill ha en långsjal (eller kanske en långjal och en ringsjal ;) så är Hoppediz fin tycker jag. Min långjal är 4.6 m men då måste jag knyta på ryggen. Liite bök, men trevligt med en kortare sjal och mindre tyg om man står ute och knyter. För att jag ska kunna knyta fram måste sjalen vara längre än 5.2m. Då menar jag sälva råbandsknopen-knuten, inte var jag har barnet.
Senast redigerad av Ezereht den tis aug 23, 2005 10:55, redigerad totalt 1 gånger.
Av Satu
en ringsjal låter ju som precis vad jag är ute efter. Men vilken i så fall? Har hittat en EllaRoo på nätet är det något att ha?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?