Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Selman_73
Nu är jag på gång igen...förra gången såg jag en Ergo med nytt foder men denna gång dök jag på Hoppediz Bondolino. Tydligen en ny produkt.

Någon som sett den IRL? Kanske någon av er återförsäljare som vet mer om denna produkt?
Tycker dock att plastkrysset i ryggen luktar Babybjörn-lösning, annars ser det ju rätt intressant ut! :)

http://www.trageberatung.org/bondolino.pdf

Finns t.ex. här för €69
http://81.169.162.205/tragemaus-s500h49 ... html?sid=g
Senast redigerad av Selman_73 den tis jul 31, 2007 13:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elin G
Plastkrysset såg ju rätt onödigt ut...
Användarens profilbild
Av Anso
Den ser spännande ut! Mei Tai med avbärarbälte?! Eftersom den har avbärarbälte vad jag kan förstå så kommer den i att springa om Baby Björnselen i blixtfart vad gäller bärkomfort. :D Det där plastkrysset kanske går att ta bort lite lätt så blir det lättare att bära på ryggen? Skumt, hittar den inte på Hoppediz egen hemsida.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Kan bara se den framifrån... :hmm:

Ser rätt bra ut! :D Bra bredd på sittytan! :tumsup:
Av eamane
sagogrynet skrev:Kan bara se den framifrån... :hmm:

Ser rätt bra ut! :D Bra bredd på sittytan! :tumsup:
Fanns en liten inklippt bild på hur den ser ut i ryggen, mitt i den stora bilden!
Om man kan ta bort plastgrejen ja, då är den nog både snygg och trevlig att bära i!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja det såg ju helt klart spännande ut!!
Användarens profilbild
Av boosten
Såg den inte väldigt låg ut i ryggen? bebisen på bilden verkar ju yttepytteliten ju.
Användarens profilbild
Av solanna
Tycker att den ser ut precis som en vadderad MT med huvudstöd. Säkert helt ok att bära i även om jag föredrar breda utvikbara axelband. En BB-dödare kanske?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, jag har lite mer information även om jag inte har sett den i verkligheten än. Den kommer, som nämnts här, att komma till hösten med en svensk bärinstruktion. Plastkrysset på ryggen väljer man själv om man vill sätta dit eller inte. Det använder man i princip bara om man bär fram på magen, för att det ska vara enklare att sätta på sig selen. Men vill man inte ha det är det bara att ta bort det. När man bär på ryggen använder man inte plastkrysset.

Den är lite vadderad på sidorna för att det ska lite mjukt för barnets ben. Det finns också ett huvudstöd som man kan vika upp eller dra ner.

Sittdelen för barnet är formsydd för att ge extra bra passform.

Jag tror att den kommer att komma i september någon gång. Priset som ni har sett nu är ett introduktionspris. Ordinarie pris blir högre. Och sedan, som vanligt, blir det högre pris här i Sverige än i Tyskland på grund av högre momssatser, översättning av instruktionerna till svenska och andra skattesatser på arbetskraft här i Sverige än i Tyskland, m.m..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?