Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ammari
Har burit minsting i Moby Wrap som jag nu lånat ut. Har skaffat en Rebozo som jag bär i nu, helfrälst!

Vill ju gärna testa ännu en långsjal så småningom och funderar mellan hoppediz, easycare och didymos. Vill kunna knyta både på mage, höft och rygg.

Någon som har erfarenhet av fördelar/nackdelar mellan dessa märken?
Användarens profilbild
Av teres
Det bästa tipset är att ta dig till en sjalträff och få testa. Jag föredrar just nu didymos, eftersom jag upplever dem som smalare jmf med hoppen, det kanske ändrar sig när lillisen blir större och det blir kallare ute? Mina långsjalar är alla begagnade och ingosade, vet därför inte hur nya är riktigt heller.
Användarens profilbild
Av boosten
Det finns mååånga trådar om detta. Kolla t ex under recentioner. Men i slutändan handlar det ändå om färgen. Välj en sjal som du tycker är snygg, de är ändå ganska likvärdiga i kvaliteten. Eller snarare, ingen av de du nämnt är dåliga sjalar. Easycare har ju en speciell plats i mitt hjärta förstås, men en didymos indio lär ju ska vara en dröm också.
Av ammari
Tack för svaret. Ska kolla in recentionerna! Mååånga fina färger finns det! Det är så härligt!

Ann-Mari (som nu bär tösen -07 i rebozo)
Användarens profilbild
Av korell
Ja, som sagt. det är helt och hållet en smaksak. Alla sjalarna du funderar på är riktigt bra! Välj den du tycker är finast och prova dig fram mer längre fram om du skulle vilja det :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?